Baby voelen.. Placenta aan de voorkant

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinder24, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bebegim

bebegim Actief lid

23 aug 2010
    168
    0
    0
    Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, pas met 17 weken wat plopjes gevoeld, daarna een tijd niks en rond 19 weken ook dat kriebelige gevoel en rommelende darmen. Echte schopjes heb ik ook nog niet echt gevoeld.. Trouwens vandaag met 20 wk echo kreeg ik te horen dat het een meisje wordt en gelukkig zag er alles ook goed uit, we zagen haar ook helemaal bewegen maar neej hoor ik voel nog niet veel...

2. Okidoki

Okidoki Actief lid

12 jun 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna 24 weken maar voel de kleine helaas nog niet,de placenta ligt aan de voorkant en ik heb overgewicht ik neem aan dat het hierdoor langer duurt.

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en ik voelde haar ook zo rond de 19 weken, dus ik denk wel dat het je meisje is! Leuk he! Wordt alleen nog maar leuker dat gevoel! :D

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Denk niet dat overgewicht er iets mee te maken heeft. Hier ook niet heel dun van mezelf. Maar voelde deze (de 2e) al voor ik 10 weken zwanger was.
    De eerste voor ik 15 weken was.
    Beide placenta voor.

5. Okidoki

Okidoki Actief lid

12 jun 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het dan een heel rustig kind zijn? ;)

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Denk het haha.
    Die van mij zijn heeel wild hoor... Bij mijn dochter had ik op het eind best veel ribben gekneusd :(.

Het is in het begin heel jammer als ze zacht schoppen, maar aan het eind is het vast heeeeeel fijn! :p

7. Zina

Zina Niet meer actief

hier ook de placenta aan de voorkant, maar toch een zichtbaar bewegende buik met 21 weken al. Ik voelde ze vanaf 18 weken duidelijk.

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb ook de placenta aan de buikwand en voel haar een week of drie nu echt duidelijk. Een paar weken daarvoor ook al plopjes maar kon nooit met zekerheid zeggen of het mijn meisje was of mijn darmen. Vandaag de eerste echte stamp gehad die aan de buitenkant voelbaar was.

9. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Mijn placenta ligt ook voor, en ik voel nog helemaal niks volgens mij :(

Naja, we wachten rustig af... wel jammer hoor, ben zo nieuwsschierig hoe het zal voelen!

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een voorliggende placenta, en voelde onze kleine voor het eerst tijdens de 20 weken echo. Dat was toen ook meteen duidelijk; de scopiste zat steeds te duwen in mn onderbuik en toen voelde ik een duidelijke duw terug. Vanaf ongeveer 23 weken kon mn man haar ook aan de buitenkant voelen, en tegenwoordig nog hard ook! Soms als hij bv zijn hoofd op mn buik legt, krijgt hij echt een harde schop. Je kan de bewegingen ook zien door mn buik, en ik ben echt niet slank van mezelf. De echo mevrouw zei dat je bij een voorliggende placenta voornamelijk aan de buitenkant later of moeilijker bewegingen voelt, maar hier gelukkig geen problemen mee!

11. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik voel wel plopjes soms, maar ik denk steeds dat het gewoon gas is haha

Deel Deze Pagina