Ik heb me gisteren reeds zo een angel sound en bijhorende gel besteld via internet . Iemand ervaringen mee ? Het lijkt me zo leuk om alles gewoon gezellig thuis te horen ..
veel ervaringen hier wat de angelsound betreft (hier op het forum dus) zie de zoek functie. Superleuk, maar even 1 ding; je bent er érg vroeg bij voor een angelsound. Ik hoop dat je weet dat je komende 4 weken zeer waarschijnlijk nog niets hoort en dat het misschien zelfs wel tot de 14e week kan duren voor je wat kan horen met de angelsound. En zelfs dan kan het zijn dat je je beebje niet kan 'vinden' . Maar oke, als je dat toch al weet, dan maakt het niets uit. Ik vond het zelf erg prettig en geruststellend om af en toe het hartje van de baby te horen. maar kijk maar eens met de zoekfunctie er zijn heel wat topics over geschreven inmiddels
Ik heb mijn angelsound met 16 weken gekocht, alleen ongeveer 2 weken later begon ik de baby te voelen bewegen, dus toen vond ik de angelsound al niet meer nodig Ik kon meestal het hartje wel vinden, maar een paar keer ook niet, dus het ligt er gewoon aan hoe de baby ligt. Als je het hartje niet hoort moet je je in ieder geval niet druk maken. Ik luister nu 1 keer per week ofzo, maar omdat ik een druktemaker heb die de hele dag schopt vind ik het niet echt meer nodig Maar in het begin als je nog niks voelt is het echt een aanrader! Succes ermee!
Ik heb er leuke ervaringen mee, alleen moet je nog heel wat weekjes wachten voordat je echt iets hoort. bij mij lukte het volgens mij bij 14 weken. luister eerst naar je eigen hart en probeer dan de kleine te vinden, je zal horen dat die van de kleine 2 keer zo hard gaat dan heb je pas de goede. en vooral in het begin net boven je schaambeen gaan zoeken. en inderdaad zodra je de baby gaat voelen dan gebruik je hem niet meer, maar dat was bij mij ook pas na 22 weken ofzo. dus even geduld meid en dan kan je lekker luisteren Gr jenny
hoi , ik ben echt super tevreden met de angelsound ,heb met 10 weken het hartje al gehoord wel heeeel goed zoeken hoor hem nu elke dag je moet wel heel laag zoeken hoor echt in de lies of net boven schaambeen .. Bij mij lukte het dus met 10 weken ,maar is bij iedereen verschillend natuurlijk ,ligt ook een beetje aan of je een vetlaagje hebt of niet ... O ja en een tip gebruik amandel olie en je moet wel goed duwen op de buik ... succes ermee over een paar weekjes
Ik kon het ookal vrij vroeg horen maar dat komt misschien omdat het de derde is en ik weet waar ik moet zoeken. Vriendinnen van mij hebben hem eens mee naar huis genomen en konden het nog lang niet horen. Duurde zeker tot een week of 12. Ik hebruikte het maar een paar keer omdat ik een echo zou krijgen na onze vakantie en ik graag zekerheid wilde voordat we op vakantie gingen. Daarna hooguit nog 2 keer gebruikt en toen ik het voelde bewegen helemaal niet meer. Ze waarschuwen nu ook steeds vaker dat het voor de baby niet echt prettig is. Het schijnt nogal herrie te maken binnen in je buik, net een voorbij stormende trein. Je kleintje zal door de geluidsgolven niet echt blij zijn dus probeer het niet tevaak te gebruiken.
Ik kon het ookal vrij vroeg horen maar dat komt misschien omdat het de derde is en ik weet waar ik moet zoeken. Vriendinnen van mij hebben hem eens mee naar huis genomen en konden het nog lang niet horen. Duurde zeker tot een week of 12. Ik hebruikte het maar een paar keer omdat ik een echo zou krijgen na onze vakantie en ik graag zekerheid wilde voordat we op vakantie gingen. Daarna hooguit nog 2 keer gebruikt en toen ik het voelde bewegen helemaal niet meer. Ze waarschuwen nu ook steeds vaker dat het voor de baby niet echt prettig is. Het schijnt nogal herrie te maken binnen in je buik, net een voorbij stormende trein. Je kleintje zal door de geluidsgolven niet echt blij zijn dus probeer het niet tevaak te gebruiken.
Ik heb er hele leuke ervaringen mee gehad, maar ik had hem ook omdat ik nogal onzeker was over het welzijn van mijn kindje. Mijn verloskundige vertelde mij dat het geen schadelijke stralingen had maar dat een kindje doordat hij of zij alles 10 keer beter hoort er best wel onrustig van kan worden. Dat had het kindje van mij dus heel erg. Vandaar dat ik het altijd gebruikte als ik wist dat het kindje slaapte. Voor de rest is het de uitvinding vindt ik. Succes ermee en geniet ervan. Liefs nance158
Hier ook met 10 weken maar maak je niet ongerust als je het hartje niet (gelijk) vindt. Er zijn zoveel mensen die het pas veel later horen zelfs bij de VK. Geniet ze!
Mijn VK was niet voor het gebruiken maar ook niet tegen... hij zei alleen wel dat de gevolgen op de lange termijn niet bekend zijn. De apparatuur is een stuk goedkoper en minder uitgewerkt dan bij de VK en het apparaat werkt met hele hoge geluidsgolven die eventueel schade aan het gehoor van je baby kunnen aanbrengen (evt op de lange termijn). Nogmaals, het is niet gezegd dat dit zo is maar ook niet bewezen dat het onschadelijk is. Ik neem persoonlijk genoegen met de echo's van de VK en heb geduld tot ik de baby voel.
Ik vind het echt geweldig. Meteen konden we het hartje goed vinden en ook mijn man gneiet elke keer weer. Zelfs nu hij hem voelt schoppen luistert hij nog heeel graag naar het hartje dat is zo rust gevend
ik gebruik hem ook echt een uitvinding dat wel ik heb zaterdag een grote bloeding gehad echo in ziekehuis gehad en daarvoor voor ik na ziekehuis ging hartje snel thuis gehoord en het was er gelukkig nog dus het heeft me wel geholpen tuurlijk is het niet de bedoeling dat je het 5 minuten ofzo per dag gaat luisteren maar 10 a 20 seconden als je hem gevonden heb is niet zo erg maar ze hebben liever da je 1 of 2 eer per week luisterd dan elke dag bij wijze van
ik heb ook de angelsound gekocht ik ben 8 weken zwanger en omdat ik mijn baarmoeder al boven mijn schaambeen uitkomt wou ik het gewoon proberen en ja hoor al snel een hartslag ik weet niet of ik dan langer heen ben omdat ik pas over 3 weken een echo heb en dan weten we het zeker hoever ik heen ben maar het kan ook zijn omdat dit ons derde kindje word dat je het wat eerder hoort maar ben er erg tevreden over
Nee joh, je baarmoeder komt nu nog niet eens boven je schaambotje uit! Als je wacht met zoeken tot een week of 12, dan kun je het net boven je schaambotje/lies proberen...
Ik denk dat het nu inderdaad te vroeg is om het zelf te proberen. Bij mij lukte het met 10 weken maar lang niet altijd. Maar ik ben zwanger van nr 3en allesis wat uitgerekter zeg maar....buikje dus al een stuk groter als anders en mijn baarmoeder kwam toen al duidelijk voelbaar boven mijn schaambot uit. Maar de kans dat dat bij een eerste ookal zo is, is volgens mij niet zo groot zeker niet met 7 weken.
Misschien heel stom maar vraag me soms af waar het precies zit .. Heb dat vorige keer aan de gyne willen vragen maar het is soms al zo eene speciale en heb het maar niet gevraagd .. Stomme vraag / opmerking i know . Ben nu een 2 kilo reeds verzwaard en heb een erg opgezette buik , dus dacht dat het iets onder mijn navel zit .
je bent nog heel vroeg denk niet dat je hem gaat vinden je moet echt ongeveer zoeken waar je haartjes stoppen echt een beetje in die grens en soms wel lager hoor ,bij mij zat het echt in mijn lies maar ben 10 weken .. je moet ook goed duwen een beetje schuin houden ... maar heb je het al geprobeerd dan ? nog wel erg vroeg hoor .. liefs
Ik ben nu 19 weken en nu zit mijn baarmoeder net onder mijn navel! Dus bij 7 weken kan dat nog niet hoor. Dus net onder/boven je schaambotje nu ongeveer.