Ik weet het niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zoals een aantal van jullie vorige week vast wel hebben gelezen, ben ik vorige week woensdag vrij hevig begonnen met vloeien. Gelukkig had ik op diezelfde dag een afspraak voor een echo staan en daarop leek alles goed, incl kloppend hartje. Donderdag en vrijdag (ben ik thuisgebleven van het werk) leek alles weer de goede kant op te gaan. Zaterdag toch maar weer even voorzichtig de deur uit, en ja hoor, meteen weer mis. Zondag redelijke dag gehad, vandaag weer met frisse moed aan het werk. ga ik na de luch na het toilet, WEER behoorlijk mis :cry:

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, VK zegt niet te weten waar het aan ligt en zegt dat ik af moet wachten. En nu? Het lijkt wel alsof ik ook maar IETS doe dat het erger wordt, maar ik kan me toch moeilijk weken lang ziek melden??
    Ik zit er momenteel echt ff doorheen... zolang ik weet dat ik zwanger ben heb ik ongeveer 1 week geen bloed verloren. Ik trek het gewoon ff niet meer. Bah.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hey meisje,
    ik duim voor je dat het niks is.
    Het is je zo gegund.
    kop op

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    He wat vervelend zeg!
    Ik duim ook mee dat alles nog goed is.
    Zou de Vk gewoon nog weer bellen en afspraak maken.
    Succes

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ook ik wens je heel veel sterkte :( hopenlijk blijft gewoon alles goed gaan met je kindje.
    Mijn (ex)schoonzus heeft 9 maanden lang flink gevloeid, ook zij kon nog geen papiertje meer van de grond oprapen of het begon, ze heeft bijna de volle 9 maanden vooral op bank of bed gelegen, omdat zodra ze veel liep, bukte of wat dan ook al direct begon te vloeien. Het heeft gelukkig geen gevolgen gehad voor de kleine en het kindje was helemaal gezond.
    Ik begrijp dat dat niet is wat je wilt 9 maanden lang, maarja als je blijft vloeien, hoop ik in ieder geval dat het net zo goed afloopt als bij haar :(
    Sterkte meis!!!

Liefs Angela.

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo Nann,

Ik zou me dus wel ziek melden. dat is wel vervelend, maar toch wellicht het beste voor jezelf en het kindje. Als het dan na rusten weer over is kun je altijd weer je werk hervatten. En inderdaad de VK bellen voor nog een afspraak !

Sterkte !

Groetjes,
    Nikki F

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nann, ik ben het met nikki eens. Kies voor jezelf en je kindje, dat is nu het belangrijkste!!

Karin

7. sim

sim Niet meer actief

meis wat een onzekerheid, ik wil je heel veel sterkte en succes wensen, ik hoop dat het goed gaat. ik ben het met de meiden eens, ik zou me ook ziek melden. je bent er dan op werk toch niet met je hoofd bij en het lijkt mij beter dat je in een ontspannen omgeving bent nu waar je kunt doen en laten wat je wilt, heb je rust nodig luister dan naar je lichaam, kun je thuis even liggen en op werk niet.

ik duim voor je dat alles goed blijft gaan

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hai nann,

getver wat balen voor je! Kan me voorstellen dat je er ook erg onzeker van wordt!
    Ook ik denk dat het beter is om je ziek te melden hoor! Voor je werk hoef je het niet te laten, want ze krijgen een vergoeding voor een 'zwangere' zieke.
    Heel veel succes joh!

groetjes Debby

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zou me ziekmelden,
    ik heb zelf paar keer wat bruinverlies gehad, en buikpijn, en alles was gelukkig goed. maar ik had de neiging om iedere minuut naar de wc te gaan kijken. en ik ging me ook van alles in mijn hoofd halen.
    als ik dan thuis was, of een middag vrij, ging ik lekker op de bank en kwam ik toch tot rust. dus ik zou mezelf ziekmelden, anders word je straks nog ziek van de stress

10. Niet meer actief

Thnx meiden voor de lieve reacties. Weet iemand of het misschien zin heeft om de dokter te bellen en me door te laten sturen naar het ziekenhuis om te kijken waar die bloedingen steeds vandaan komen of misschien zelfs het ziekenhuis zelf te bellen?

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik denk dat je beter gewoon je huisarts dan kan bellen, het ziekenhuis is er voor spoedgevallen.
    mijn vk heeft me ook gezegd toen ik7 weken was en buikpijn en bruinverlies had, dat ik aleen maar kon afwachten. en ik weet het is verschrikkelijk, maar ik heb het moeten volhouden tot ik 10 weken was en toen gelukkig kreeg ik een echo waarop alles gelukkig er goed uit zag.
    sterkte

12. sim

sim Niet meer actief

ik zou de dokter bellen en in elk geval je ongerustheid uitspreken, en als hij geen actie onderneemt zou ik gewoon een gyn bellen, vind het trouwens vreemd dat je niet nogeens doorverwezen bent door je vk, al is het voor nog een bevestiging dat het goed zit met je kleintje daarbinnen, die stress is ook niet goed, ik zou zeker bellen en niet afwachten, dat vind ik nogal makkelijk gezegd van je vk

13. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik ben bang dat de huisarts je naar de verloskundige stuurt.
    Je kan het natuurlijk proberen.
    Misschien dat je uitlegt aan de vk dat je niet tegen deze onzekerheid kunt, hij/zij je misschien door kan sturen voor onderzoeken zodat jij wat meer zekerheid krijgt.

Ik hoop dat alles goed gaat met jou en je kindje, heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina