kindje druk of juist rustig.......

Discussie in 'De bevalling' gestart door anna mamma, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hey dames,

Ik vraag me af hoe het bij jullie is vergaan of gaat.
    Was jullie kleine voor de bevalling juist druk of rustig?
    De mijne is nog zo vreselijk druk dat ik me afvraag of de bevalling dan uberhaupt vanzelf zal beginnen. Als er niks gebeurd gaat de vlk morgenvroeg strippen om het te proberen op te wekken. (zie ik wel tegenop)

Anna

2. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Hier was ze er rustig heb haar alleen smorgen even gevoed en de rest van de dag niet eigenlijk

Sterkte morgen

3. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Bij beide waren ze aan het eind van de zwangerschap een stuk rustiger, maar op de dag van de bevalling was Kyan iig erg druk in de weer. Hij zorgde voor de weeën had ik het gevoel haha.

Ik hoop voor je dat het vandaag of vannacht alsnog zelf op gang komt. Sterkte iig!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva is altijd heel druk geweest, tot het moment dat mijn vliezen braken. Ik ging heel laat slapen de dag voordat de bevalling begon (eigenlijk op de dag zelf, ik lag rond 4 uur in de ochtend in bed :oops:) en Eva was toen nog heel druk. Een paar uur later braken mijn vliezen en aan het begin van de avond was ze er al! Dit was trouwens met precies 41 weken. Dus het zegt niets, als je kindje nu nog heel druk is, voor hetzelfde geld heb je hem/haar morgen al in je armen! Ik hoop het voor je!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Die van mij was vorige week heel rustig, daarom maandag nog een ctg gehad, alles bleek prima in orde te zijn. Nu lijkt het wel of hij een marathon in mijn buik loopt, er zit geen stop meer op! Hopelijk vindt die de juiste weg, ik ben er klaar voor!
    Mijn eerste heb ik de laatste dagen voor de bevalling trouwens 'normaal' gevoeld, niet extreem veel, niet weinig, maar zeker niet te vergelijken met deze uk nummer 2 nu allemaal doet! :) Succes!

Deel Deze Pagina