35 weken zwanger, wat doen jullie overdag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Richa, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

De titel zegt het al....... hoe ziet jullie dagindeling eruit?
    Het kamertje en koffertje zijn helemaal klaar, alles in huis is gedaan.
    Keuken en ramen zemen worden volgende week gedaan, samen met mams..... Tuintje is gister gedaan...... En nu? Verveel me best wel
    eigenlijk....

Groetjes

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Haha lekker genieten zou ik zeggen!
    Hier moet er nog genoeg gebeuren, schoonmaken en wasjes draaien houden nooit op!

En klussen is hier (huis uit 1926) ook een blijvende bezigheid!

En verder wat de dag draaiende houdt? Hier een peuter van 2,5 hehe..

Dat scheelt denk ik ook wel..
    Heb het in ieder geval druk zat nog voordat het zover is dus ik heb die luxe helaas niet!

Geniet er extra van!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    En bij de Juni mama's komen kletsen onder kopje bevallingslijst forum.
    Is natuurlijk ook erg gezellig!
    En een manier om de dag door te komen hehe :)

4. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Ik ben morgen ook 35 weken!

Ik verveel me nog niet. Nu heb ik ook al een peuter van 2 jaar en 8 maanden, die houdt me ook flink bezig hahaha....

En die nesteldrang he! Om gek van te worden, dus ik poets nog zoveel als lukt....

En ik moet mijn vluchtkoffer nog doen, box nog doen, enveloppen nog schrijven etc....(en shoppen voor vluchtkoffer etc)
    dus ik houd me nog wel even bezig haha

Worden jullie ook alweer zenuwachtig.....ik wel...nog maar een weekje of 5...hellup

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat staat eigenlijk ook nog op mijn lijstje haha maar tijd genoeg denk ik dan...
    Maar dan ineens bekruipt dat gevoel me inderdaad van jeetje over 2 weken mag het gewoon al..en vooral omdat het een tweede is..
    Wil ik bij 37 weken dit ook zeker klaar hebben ja!

Het scheelt wel de post word vanuit daar opgestuurd dus hoef niets te schrijven :D

6. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Dat is wel slim van die post zeg!

Ik moet alle enveloppen nog schrijven haha, ach ja bezigheidstherapie! 8)

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Foto's inplakken!
    Je CD's en DVD's catalogiseren (?)
    Al je schoenen poetsen (en die van hem ook...)
    Fijne boeken lezen
    De 1e vier partijtjes van je kind voorbereiden op papier... (thema's bedenken)
    spelletjes doen op de computer (www.triddler.com)
    Origami oppakken

Sterkte!

8. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Het is superlekker weer!
    Als ik al met verlof zou zijn zou ik het wel weten! Lekker in bed luieren, rustig brunchen, douchen, met een boekje richting strand of park, op de terugweg boodschapjes meenemen. Nou, dan zou m'n dag alweer om zijn en was hij veel te kort! Want ik had nog wat op de DVD willen kijken, internetten, lekker lang in bad liggen weken, de stad ingewild, een boek willen schrijven (of in ieder geval een begin maken met de geschreven familiegeschiedenis van beebje), vrijwilligerswerk willen doen voor een kindertehuis in Nepal, enz. enz. Ik baal dat ik tijd moet maken om te werken!

9. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik verveel me wel behoorlijk... k probeer zoveel mogelijk nog te bewegen want bij mij vliegen de kilos eraan!
    dus ga zo 2x op een dag naar het dorp fietsen... of in de stad winkelen
    maar daarna heb ik het ook wel gezien en verveel ik me weer ](*,)

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik doe dus weinig met dit weer... sterker nog, van mij mag ie wel komen, want ik verveel me nogal en echt schoonmaken wil ook niet meer met die buik. Al het baby-werk is klaar... SAAI!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    En er nu even bij bedenken dat je én niet meer lang kunt lopen én niet meer veel kunt bewegen, maar dan ook nog én niet zo lang meer stil kunt zitten omdat je dan ook van van alles last krijgt.

Dus dat je constant aan het afwisselen bent tussen niets doen en "iets doen wat nog lukt". Daarnaast is dat vrij wel lekker ja.

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Haha ja lekker luieren lijkt me heerlijk!
    Dat deed ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap.
    Maar nu rent er een kindje van 15 maanden door het huis. En niet zomaar een kindje, nee een HEEL DRUK KINDJE!

Hij wil rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan!
    En ik moet hem overal bij assisteren anders wordt ie heel boos.

Het is hier dan ook elke dag een troep, ik doe mijn stinkende best om het enigszins schoon te houden, maar het is vechten tegen de bierkaai. (zeker met 3 katten en man die ook maar alles achter zich aan laat slingeren)

Het ergste vind ik nog het stofzuigen van de banken, zó zwaar met dat mondstuk en die enorme buik die dan voorover hangt. En mijn man blijft alle koekjes en broodjes eten zonder schoteltje of op zijn minst zijn hand eronder.
    En àls hij de kruimels dan toevallig ziet liggen, veegt ie ze op de grond.
    Zijn lange haren gooit ie ook op de grond, alsof het de straat is ofzo.

13. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heyyy die man ken ik. Die van mij heeft ook maar haren van een meter lang :rolleyes: en die haren gaan dan in de bank zitten die krijg je er echt niet uitgestofzuigd die moet je er handmatig uitvrotten hahaha de stofzuiger raakt er ook nog van verstopt.

Ontopic: genoeg te verzinnen toch... Je moet er alleen maar zin in hebben.

Voor een paar euro koop je een zooi kralen en ga je kettingen rijgen
    Nieuwe muziekjes ontdekken via last.fm
    Een weblog starten
    Een foto album maken via internet
    Enveloppen schrijven van je kaartjes met 10 verschillende glitterpennen
    Stomme klusjes eindelijk een keer doen, zoals verven of rommellaatjes opruimen
    Nieuwe recepten uitproberen
    Aan alle soaps verslaafd raken
    Al je ouwe zooi op marktplaats zetten
    Of juist ouwe zooi van marktplaats kopen
    Leuke boeken lezen
    Of gewoon lekker laf internetten de hele dag :D

14. knorretje500

21 jan 2008
    14
    0
    0
    docente
    Susterseel
    Eindelijk tijd voor mijn hobby... en dat betekend het 9 maandenboek verder af scrappen.... dan wat boekjes in orde maken voor opa en oma's.... dus... ben eigenlijk wel blij.... daarnaast lees ik me te pletter... heerlijk in het zonnetje in het zuiden... en dan lekker door boeken heen vliegen... gemiddeld zo'n 2 in de week (geen miniromannetjes hoor;)) en verder vooral doen wat ik moet doen... morgen gewoon poetsen... en dan wachten op wat er gaat komen....

Veel plezier met genieten.....

Rose

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat zeg ik, op een gegeven moment weet je het echt even niet meer hoor, hahahaha. En zeker als dan je buddy bevalt ide precies even ver was al sjij gaat het HARD kriebelen!

16. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Lekker niks doen ;)
    Bij de eerste heb ik ontzettend veel geslapen en nu ik hem hier heb rondlopen hoef ik me ook niet te vervelen....

Deel Deze Pagina