Hay dames, Ik ben nu 6 weken zwanger en pas mn gewone broeken niet meer :S Hellup, wij hebben besloten om het nog even stil te houden voor ouders,schoonouders en vrienden,maar als ik zo door ga, gaat dat dus echt niet meer lukken! Bij mijn zoon was ik pas met 5 maanden aan t bollen... Is t normaal bij een 2de kindje dat je buik wat sneller dik wordt? Mn man is al bang voor een tweeling.. Groetjes Denies
Ja volgens mij kan je best bij je 2de kindje sneller een wat dikkere buik hebben. Ik had ook al met een paar weken dat me broek al strakker zat en nu is het drama, gewone broeken zitten niet lekker en zwangerschapsbroeken zakken nog af omdat me buik nog niet groot genoeg is ervoor.Nou had ik ook wel last van me darmen hoor, slecht naar de wc, opgeblazen gevoel. Me vriend zei het ook al zo je buik gaat ineens hard en ja als ik voor de spiegel kijk lijkt het alsof ik al veel verder ben terwijl ik op 16 weken zit, bij Amy kwam de buik pas goed zichtbaar bij 20-22 weken ongeveer. Het is natuurlijk allemaal al eens opgerekt.
Ik had met mijn 2e in het begin veel sneller een dikkere buik... Met 12 weken had ik al een echt een flinke zwangere buik.. Nu op het einde is het een beetje hetzelfde.. Gelukkig een niet al te grote buik..
Hier al vanaf week 5 in een zwangerschapsbroek, want de gewone broeken zaten niet lekker meer. Met 6 á 7 weken heb ik het al moeten vertellen op mijn werk want het viel al zo erg op dat je er niet omheen kon. Mijn buik was al snel zichtbaar, en nu vanaf vorige week begint hij na een lange tijd stil gestaan te hebben verder te groeien. Bij mijn eerste dochter pas na 20 weken een buikje. Dus ja bij de 2e is het veel sneller zichtbaar.
hihi, ja heel erg herkenbaar. ik heb met de 7 weken ook positie kleding moeten kopen. en met de 10 weken MOETEN vertellen omdat ik het niet meer geheim kon houden mijn buik was echt zichtbaar ( en dat terwijl iedereen eerst wist dat ik meer dan 5 kilo was afgevallen hihi )
Ja ik moest met 8 weken ECHT mn gewone broeken vergeten en zwskleding dragen, terwijl ik nogal dik benndus normaal zie je het dan niet zo snel... maar mn broeken zaten gewoon echt niet meer lekker...