Oud en Nieuw zit eraan te komen en aangezien ik zwanger ben, mag ik geen alcohol drinken. Geen champagne dus. Heeft er iemand van jullie een leuke tip voor alcoholvrije champagne? Een feestelijk drankje, liefst met plopkurk , waar geen alcohol in zit? Ik kom zelf niet verder dan de Jip en Janneke champagne van de HEMA. Iemand tips of ideetjes?
Ik kwam ook niet verder dan de JJ champagne (of die van de action, jumbo, c1000 etc).. mn moeder zei dat er alcohol vrije appel cider bestaat.. (ziet er in de fles net uit als champagne)... maar volgens mij is het niet te zuipen
Ik heb een héérlijke alcoholvrije witte wijn ontdekt van Torres. Ook op www.alcoholvrij.com heb je verschillende wijnen met en zonder bubbels.
Hier is laatst een topic over geweest. Die alcoholvrije wijnen zijn gedealcoholiseerd en er zit dus altijd wel nog alcohol in. Het is niet veel en er zijn mensen die het gewoon drinken tijdens de zwangerschap dus dat is aan jezelf. Ik drink zelf wel eens Amé. Dit is gewoon in de supermarkt verkrijgbaar en dit is helemaal alcoholvrij. Ook de alcoholvrije wijnen die je in de supermarkt kunt krijgen (Belle nog wat) zijn gedealcoholiseerd. Enne J&J Champagne is best lekker hoor! En idd mét ploppende kurk!
Van het merk "Stassen" is er ook alcoholvrije cider (alcohol is onttrokken). Mijn schoonvader is allergisch aan alcohol en bij gelegenheden neemt hij dat. Ze hebben ook een reeks Kidibull maar ja dat ziet er nu niet bepaalt volwassen uit... www.stassen.be Groetjes
Ze hadden hem altijd bij de AH maar ik heb hem dit jaar nog niet gezien. Anders hebben ze hem bij de slijter ook wel. En ja hij is zeker alcoholvrij, zoals ik al zei, het is eigenlijk voor kindertjes
Daar ga ik ook eens naar kijken! Idd eens wat anders. Aangezien wij 22 januari gaan trouwen wil ik ook wel wat alcohol vrije champagne inslaan om te kunnen toosten hè?! Hihi.
Hier ga ik ook Jip en Janneke champagne halen, is 9 van de 10 keer nog veel lekkerder ook dan echte champagne.
Ik heb een tijdje geen druppel gedronken en heb toen alle kinderversies ongeveer uitgeprobeerd, maar J&J is het lekkerste, en dan wel de appelversie, aardbei is te zoet!
Die Torres is dus niets voor mij... Fijn dat je het even vermeld!! Ik moet echt volledig alcoholvrije champagne hebben, ook niet 0,5%... (ivm verleden met alcoholverslaving..) Ik vrees dus dat ik het bij Jip en Janneke moet houden! Niet erg, idd de appel is het lekkerst.
Let op, ook appelcider heeft vaak 1% alcohol, is niks zeggen ze dan.. maar drink dan is de fles leeg.. dan is t nog een hoop hoor!! Ik zou zelf denken, geen alcohol tijdens de zwangerschap is geen alcohol.. ennuuhm.. de JJ champagne appelsmaak is idd t lekkerst.. al zag ik vandaag bij de appie hein ook prinsessen champagne (appeldruif) en die zag er toch ook wel leuk uit!
Ik heb de champony smaak appel net bij de appie gekocht. Voor de liefhebbers, hij is momenteel in de bonus.
Mijn hubbie haalt sinds de laatste weken af en toe alcohol vrije champagne voor mij bij de slijter. De eerste 25 weken kon ik vanwege misselijkheid geen nepwijn/champagne drinken. De alcohol vrije champagne zit in een mooie champagne fles met een 'echte' champagnekurk. Alleen is de kurk van plastic. We hadden de keuze tussen rosé kleurige champagne en witte wijn kleur. De laatste tijd was die champagne uitverkocht. Morgen gaat hij nog ff kijken of hij er nu wel is. Dan zal ik de naam ook direct neerzetten (Da Vinci iets of zo). Maar ik zou de echte slijter proberen! En dan naar alcohol vrije champagne/wijn vragen. De smaak komt dan ook het meest in de buurt van echte champagne.
Ik heb op het internet wat zitten zoeken en ik denk dat je de Vini Vici bedoelt. Heel goede reacties over gelezen dus wij gaan morgen naar de drankenhandel die deze zou moeten verkopen. Ga er een paar uitproberen en dan inslaan (want da de zwangerschap komt natuurlijk ook nog de borstvoeding dus nog een hele tijd geen alcohol ). Kan ik toch ook toosten met oud en nieuw!
Meiden stop zoeken!!! De bibaboerderij champagne is heerlijk! Verkrijgbaar bij de c1000! Ik heb deze champagne tijdens mijn zwangerschap op mijn bruiloft gedronken en ik vind hem lekker!