@wian: met de 20 weken echo krijg je vaak te horen waar je placenta ligt ik heb een echo foto waarop je heel duidelijk mijn placenta ziet liggen en een beentje.
Mijn vriend is goed in reiki en ik had last van bandenpijn (o.i.d.) dus hij legde zijn hand op mijn buik en opeens allemaal "kapotspringende belletjes" onder zijn warme hand
ik voel ook echt wel het verschil idd hoor! als mijn darmen rommelen voelt dat echt heel anders aan dan de baby...die schopjes zijn echt plopjes en op andere plaatsen als mijn darmen en darmgeborrel hoor ik ook echt en gaat veel sneller en dat is altijd links..
idd liz: bij mij doen mn darmen ook links irritand! en rechts voelde ik de baby voor het eerst... daarna in het midden... en ik merk gisteren en vandaag dat ik het links voel... is de baby dan zo aan het draaien? Het blijft een heerlijk gevoel! helaas heeft vriendlief het nog niet kunnen voellen, maar ik merk dat het wel meer en heftiger word, dus dat gaat vast niet lang meer duren! donderdag onze 20 weken echo!! spannend!
Deze week voor het eerst gevoelt met 14+4 weken. Voelde echt als een duw met je pink ofzo, haha.. Nu alweer 2 daagjes niet meer gevoelt. Heb mijn placenta voor liggen, dat zeiden ze bij mijn termijn echo trouwens al. (Niet iedereen doet de 20weken echo.. Al lijkt dat misschien zo op zp.)
Ja, wat een geweldig gevoel!! Met goed 17 weken voelde ik voor het eerst een veegje. Daarna met goed 18 weken plopjes/schopjes en daarna ging het heel snel: ik voelde hem steeds vaker, meer en duidelijker. En nu doet ie me zelfs af en toe pijn...!
ja bij mij draait ie ook veel...voel het vaak in het midden tussen mijn schaambot en navel schoppen maar dan ook weer rechts en ook soms links! heeft nog genoeg ruimte om te draaien natuurlijk hihi.. mijn vriend heeft het nu 2 keer gevoeld..allebei de keren wa s avonds op bed voordat we gingen slapen en gewoon even geduldig met de handen op de buik en wachten hhaha...maar misschien was het toevallig hoor...want hij voelt het ook niet altijd..
Vanaf 15 weken voelde ik vaak plopjes en tikjes, met 18 weken voelde ik dat al duidelijker, met 18+3 voelde ik gewoon beeb bewegen en voelde het aan de buitenkant ook. Ik voel het elke dag meerdere kwartieren, als beebje wakker is zeg maar. Gisteren voelde ik hem bijna de hele dag schoppen! De buik beweegt ookal aan de buitenkant, heb weinig/geen buikvet, is het tenminste ergens goed voor Vriendlief voelde het met 18+4 ook al
Hier met 17 weken op vakantie in ons hotel, terwijl wij lekker in bed zaten te genieten van de rust met een zak chips
Toen ik echt doorhad dat het de kleine was, was ik 15 weken zwanger. Het begon met "plopjes" en die werden uiteindelijk steeds duidelijker. Nu zijn het echt schopjes die ik voel. Ook voel ik de kleine bewegen. Vanavond toen mijn vriend en ik op de bank lagen heeft mijn vriend de kleine voor het eerst gevoeld. Die glimlach op zijn gezicht, zo schattig Hij vroeg nog voorzichtig: "Is dat de kleine?
Met 12 weken voelde ik de eerste kriebeltjes en met 15 weken voelde ik hele kleine tikjes - ik vond het voelen alsof je met je vinger zachte tikjes geeft in je handpalm. Ik ben heel benieuwd wanneer ik frummel nu ga voelen!
heel leuk jullie ervaringen ook te lezen. zo bijzonder gevoel he! vanmorgen voelde ik de kleine weer, dus mn vriend heeft zn hand er op gelegd... en het duurde niet heel lang toen die vroeg, was dat een schopje? ik voelde ploepploep! hahah Jaa dat was de kleine!! Dus met 19+2 heeft mijn vriend ook voor het eerst een klein schopje gevoeld!