Ik heb gisteren te veel gedaan echt veel te veel. Dat wist ik al. Maar nu stond ik op met buikpijn. Elke keer als ik sta is m'n buik ook meteen keihard. En als ik zit en beweeg doet m'n buik ook pijn. Wat moet ik hiermee? Ik heb het gevoel dat het is omdat ik gisteren teveel gedaan heb, maar het is geen pijn die ik herken ofzo. Het lijkt nog het meeste op een zware spierpijn ofzo. Ik zit nu maar zoveel mogelijk op m'n gat en ik niet echt een reden om het ziekenhuis te bellen. Maar ja ik word wel vaker eigenwijs genoemd dus vandaar even een seconde opinion graag.
ik had dat vrijdag, ook teveel gedaan, zaterdag nog steeds buikpijn, toen toch maar gebeld. ik mocht meteen komen, hartje gehoord en ook mijn urine voor de zekerheid ingeleverd. alles was prima, maar rustiger aandoen.. ik zou gewoon ff bellen hoor, voel je je daarna vast een stuk fijner en meer opgelucht.
Je hebt vast je banden en spieren te veel belast. Volgens mij kan dat niet zoveel kwaad, het voelt alleen vervelend. Lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen is een hele goeie oplossing! Maar als je het niet vertrouwt natuurlijk even bellen!
Lekker op de bank met een warme kruik! Heb ook al vaker gehad dat ik zelfs de dag erna nog veel last had. Maar na warm douchen en warme kruik merkte ik dan toch dat het weer iets minder werd. Ik zou er zelf niet direct voor bellen. Tenzij je merkt dat ze niet weg gaan met warme kruik en rust. Of als ze in hevigheid toe nemen, regelmatiger worden. Ik heb vaker dat als ik wat gedaan heb niet direct erna last heb, amar meestal dan in de avond of zelfs de dag erna. Soort van verlate reactie lijkt het wel... Maar goed, ook op zondag kun je bellen als je twijfelt!
Nou ik twijfel niet echt maar manlief heeft liever dat ik bel haha. Ik denk echt dat het van gisteren komt.