Vannacht mezelf rot geschrokken, kreeg een enorme aanval van buikkramp, zo erg dat ik op het punt stond om over te geven, het koude zweet stond op mn lijf, na n minuut of 10 trok het weg. Gelukkig geen bloedverlies. Nu is het zo dat ik in het verleden een darm- en baarmoederonderzoek heb gehad omdat ik vaker last had van buikpijn en soms diarree daaropvolgend. Ze hebben bij beide onderzoeken niets kunnen vinden en zeiden dat alles in orde was. Dat het ws PMS is, ja waarschijnlijk waarschijnlijk, heb ik zo weinig aan. Maar goed zijn er vrouwen die deze symptomen herkennen. Was zo bang dat het misging, maar tot nu toe (6 weken) nog geen druppel bloed verloren. Of kan het ook misgaan met die ernstige buikpijn maar zonder bloedverlies ? Wordt n beetje gestresst van mezelf en kan de verloskundige pas om 9 uur bellen.
in die periode heb ik 2 weken erg last van mensruatie achtige krampen gehad en verschrikkelijk darmkrampen..werd er s nachts wakker van....menstruatie krampen betekend de groei vd baarmoeder en die darmkrampen omdat je darmen plaats moeten maken...niets om je zorgen over temaken..maar wel heel vervelend
Menstruatie-achtige kramp heb ik ook nog last van af en toe. Het is idd vervelend pijntje, maar hoort er gewoon bij. Maar darmkramp kan ook erg pijnlijk zijn. Heb paar weken geleden ook flink last van gehad. Verder is je stoelgang wel normaal? Anders kan de oorzaak idd ook je darmen zijn.
Mn stoelgang is de ene dag beter dan de andere, nu bijvoorbeeld al 1,5 dag niet geweest terwijl normaliter 1x per dag normaal was. Heb ook het idee dat het mn darmen zijn hoor, maar t is voor mij mn eerste en heb geen idee wat al die krampjes en bandenspanningen betekenen en voelen. haha. Dus de paniek slaat dan al snel toe. Ben blij dat er iig meerdere vrouwen zijn die dit herkennen.
Ik had ook flinke krampen de eerste weken hoor, ik dacht telkens oh nu is het afgelopen ik ga ongesteld worden. Is de reactie van je baarmoeder op dat eitje wat zich daar aan het nestelen is.