Nog 1 uur en 15 minuten en dan...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lisszy, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    ... mag ik thuis bevallen!!!

Wat een heerlijke mijpaal! En waarschijnlijk blijft ons meisje nog wel even zitten, maar omdat het toch al behoorlijk aan het rommelen is, voelt dit wel als een opluchting! :D
    Ze mag van mij wel komen na twaalfen! :)

2. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    haha leuk topic ;)
    gefeliciteerd met je mijlpaal en wie weet word de baby dan wel geboren! succes met de laatste max 5 weken!

liefs saphira

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hihi zo voelde ik me afgelopen nacht ook.. We schelen dus 1 dag! Spannend hoor! Mijn eerste kwam met 37.5... dus ik ben ook benieuwd!!! :)
    Maar ik zou pas met 40 weken wel prima vinden, laatste weken zijn zooo snel gegaan :)

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    altijd fijn he om dat termijn te halen :D
    hoop voor je dat je je meisje snel in je armen mag sluiten!
    succes met de laatste loodjes!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha kijk uit met wat je zegt he! Die kindjes blijken gewoon alles te horen in de buik;). Maargoed, das in dit geval niet erg, want dan mag je thuisblijven hihi:p.

Bij Dinand heb ik altijd geroepen: Als ik 37 weken ben mag hij komen van mij! Precies om dezelfde reden als die jij geeft. Wat gebeurd er: met 36+6 weken komen we erachter dat meneer in stuit ligt. Fijn! Er werd meteen een afspraak gemaakt voor een draaipoging de volgende ochtend! Mja, als ik nou niet zo hard had geroepen dat hij met 37 weken mocht komen, waren 's nachts misschien mijn vliezen niet spontaan gebroken hihi:p. Eigenwijsje was het toen al:p. Afijn, het werd uiteindelijk dus een keizersnede in het ziekenhuis!

Veel succes met de laatste loodjes!:D

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dank meiden!!

De laaste max 5 weken, dat klinkt wel heel erg lang nog... ;);)
    Maar het is een feit, ik weet het!

@Janneke
    Hahaha, wat een toeval, we schelen maar 1 dag idd en mijn eerste was er ook met 37,5 wk. Ik ben zo benieuwd of dit meisje ook op tijd is. Rommelt het bij jou ook al?

Dat de tijd snel is gegaan, dat heb ik idd ook hoor! Ik weet nog als de dag van gister dat ik die verrassende test in mijn handen had! :)

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Succes!!
    Ik hoop voor je dat je wens (thuisbevalling) ook echt uitkomt!

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw

Oh echt, voor de draaipoging braken je vliezen?! Jemig, wat een situatie!! Wij hebben nog een echo gehad en ons meisje ligt in kruinligging! Dus daar zou het niet aan liggen!
    En bij mijn eerste wou ik aboluut niet thuisbevallen en nu zo graag! :)

9. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Fijn gevoel is dat he?! Wetende dat je de laatste 5 weken ingaat en dus ook als je wilt (en mag) thuis kan bevallen. Ik ben afgelopen donderdag mijn laatste 5 weken ingegaan, maar mag helaas niet thuis bevallen terwijl ik dat zo graag zou willen...

Succes met de laatste loodjes!

10. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ohhhhh lizzy..... ik wil ook.... moet nog 10 daagjes wachten... en wie weet wat dan nog...

in ieder geval hopen dat ze net zo snel als zoe wil komen, dan hoef je dus echt niet lang meer te wachten.

Hoe gaat het met je meisje?

11. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    gefeliciteerd, nu heb je je termijn echt gehaald :p

12. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Hoi lisszy, ben vandaag ook 37 weken. Zijn dus even ver. Ben ook blij dat ik nu zo ver ben want wil inderdaad ook thuisbevallen. Een fijn gevoel nu 37 weken, geruststellend dat als het begint en snel gaat je ook thuis mag blijven. Bij mij nog geen gerommel. 1e kwam met 38 weken en 2e met 40 weken. Hoop niet dat het 41 weken wordt. Verloskundige rekent er ook niet op, hoop dat ze gelijk heeft. Alvast succes voor als het zover is.

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

joehoeeee lizzy!!! alweer 37 weken! spannend spannend....is het al een beetje aan het rommelen?

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, die 37 weken zijn zeker een fijn en vooral geruststellend gevoel.
    Ik had dat ook wel bij mijn dochter, alleen toen wou ik graag poliklinisch bevallen dus dan is het toch anders!

@Speentje
    Ja dat las ik! Jij moet toch ook prikken tegen trombose maar dan met wat anders dan fraxiparine?

@Schaapje
    Meis, nog even en dan ben je ook zover!!!! Jeeeeeej!!!
    Zoals je al eerder zei, we gaan gewoon allebei hopen weer 2 snelle babies!! :D

@Cherryl
    Thanx, dat dacht ik ook toen ik 's morgens wakker werd! :D

@Lennylenn
    Jaa!!! Het is heerlijk onrustig hierbinnen! Maar misschien let ik er ook wel teveel op... Bij jou?!

15. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ja, ik moet idd ook spuiten tegen trombose, maar dan met Fragmin. Tijdens mijn vorige zwangerschap bleek dat ik allergisch ben voor Fraxiparine.
    Jij hoeft 'slechts" 6 weken na de geboorte te spuiten, maar begrijp vanuit het andere topic dat je niet weet waarom je niet tijdens de zwangerschap hoeft te spuiten??
    Heb je trombose gehad in het verleden? En zo ja, hebben ze toen kunnen achterhalen wat de oorzaak daarvan is geweest?

16. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hier rommelt het heel aardig, maar moet toch echt nog 1 weekje wachten.... zul je zien dat het dan op houdt.
    Bij jou lekker door laten rommelen en komen maar die kleine beeb!!! Hebben jullie eigenlijk een 15mnd sprong gemerkt bij zoe?? Lisa is nu 15 mnd (dacht eigenlijk pas 14...... oeps)

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nee, ik heb zelf geen trombose gehad, mijn moeder wel.
    Naar aaleiding daarvan is de familie onderzocht en is gebleken dat ik Factor V Lijden in mijn bloed heb. Ik ga mijn meisjeser ook op laten testen. Ik mag bijvb geen normale anticonceptie pil en moet preventief ontstold worden bij bijvb operaties.
    Maar geen idee waarom ik dus niet tijdens de zwangerschap moet prikken. Misschien omdat ik nooit werkelijk trombose heb gehad? :(

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ooohhh spannend!!! Jullie kleine moet nog wel even bij mama blijven hoor!
    Vanmorgen weer bij de vk gewest en ze ligt echt op d'r diepst. Kan elk moment gebeuren maar kan ook nog wel een week (of 2) duren.
    Ze laten me in iedergeval niet doorlopen tot 40 weken, dan gan we kijken of we iets kunnen opwekken. Maar liever niet hoor, ons meisje moet eigenlijk gewoon zelf lekker aangeven wanneer ze er klaar voor is!
    15-maandensprong! Praat me er niet van, toen is dat hele slaapdrama begonnen! ;) Merk je het aan Lisa?

19. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    lekker dat alles goed was, en fijn dat ze zo diep ligt, echt helemaal klaar er voor. Hier is mn buik sinds gister enorm gezakt, heb lekker geslapen. Ga straks ook even lekker liggen.
    Kan eigelijk nog niets merken aan lisa (heb er ook niet eens bij stil gestaan omdat ik dacht dat ze pas 14mnd was...;)) het enigste wat ik wel kan zeggen is, dat ze al 2 avonden om kwart over 6 aan het hekje staat bij de trap dat ze naar boven wil (naar bedje dus....) misschien komt het nog.
    Meid, heerlijk al over die 37 heen, hopen dat ze snel wilt komen, zelf ben ik ook wel een voorstander van komen wanneer ze zelf graag willen, dan zijn ze er ook klaar voor.

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    whaaaaaaaaa grrrrrrrrr, kijk net langs me, ligt al het brood/vlees en de banaan op de grond...+ het bordje.........

Deel Deze Pagina