baby voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiittleOne, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voel mijne denk ik om de 2 uur ongeveer, maar toch echt niet nonstop achter elkaar. Voor het slapen is hij ook nog wel even beweeglijk, maar als ik al bijna slaap is het ineens ook rustig. Als ik wakker word voel ik hem weer. Ik heb geen idee of het druk is. Volgens mij is de mijne gewoon normaal. :D

Ik zag trouwens 2 weken terug mijn buik van de buitenkant al bewegen hoor. Zie je echt van die bultjes snel om hoog komen.

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja hoor onze eerste zag je rond de 20 weken ook van buiten (volgens mkij eerder zelfs maar moet dat dan opzoeken) nu beweegd mijn buik ook vollop. en reken niet op 37 weken lieverd straks hoor je bij de 42+ en dan ist nog zo'n lang stuk
    ik had het gevoel bij de oudtse dat ook eerder kwam, nou vanaf het mocht tot de bevalling was een lang stuk hoor

3. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Ja die bultjes zijn inderdaad heel erg grappig.
    ik merk hier ook al echt een soort van 'ritme' wat de kleine heeft, wat betreft bewegen (ik neem aan wakker zijn) en stil zijn (slapen?)

wie heeft dit ook al?
    en bij een ander kindje ook gemerkt dat het ritme wat er in de buik al was er ook is toen de uk geboren was?

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Sommige dingen zag ik duidelijk terug, maar ritme... niet echt, maar wel dat ze meteen ging slapen in de draagdoek bijvoorbeeld. Net zoals in de buik als ik ging lopen :)

En heelvaak de hik hebben. Dat heeft de tweede een stuk minder. Maar buiten de buik had mijn dochter dat ook best veel.

Ik mag hopen dat deze wat rustiger gaat zijn buiten de buik tijdens de nacht ;)

Deel Deze Pagina