Misschien is deze vraag al vaker gesteld maar kon er eigenlijk niet direct iets over terug vinden. Ik heb nu al 2 avonden dat ik op bed lag krampen gehad in mijn buik. De eerste nacht was het een lichte ongiekramp, maar gisteravond was het toch erger. krampen in mijn onderbuik en boven op mijn buik. Na wat ademhalingsoefeningen zakte het toch weer weg. Kan het zijn dat het kindje al aan het indalen is en dat de krampen daar vanaf kwamen? Moet volgende week dinsdag weer terug naar de vk maar kan zolang niet wachten met mijn vraag.
ik heb exact hetzelfde. bij mij zit de kramp vlak boven mijn schaambeen, en wordt inderdaad gevolgd door een harde buik. VK zei tegen mij dat de kleine al af en toe positie inneemt om te gaan indalen. dus het kan inderdaad van indalen zijn. het zegt trouwens niets over het vervolg van je zwangerschap hoor, want vroeg indalen is niet perse vroeg geboren worden. vooral bij een eerste kindje kun je hier eerder last van krijgen heb ik me laten vertellen. warme kruik is erg lekker en inderdaad de ademhalingsoefeningen
Dank je voor je snelle reactie. Als ik er vanavond weer last van heb ga ik manlief toch maar eens lief aankijken om een warme kruik voor me te maken. De beeb mag van mij nog 4 weekjes blijven zitten wil graag thuis bevallen.
ja maak je daar geen zorgen om hoor, vroege indalingsweeen zeggen echt niks over wanneer de bevalling komt. maarre kruikje is zoiezo lekker toch. mijn mannetje maakt dat bijna elke dag voor me klaar. heerlijk!