Beetje genant dit maar het moet maar even, ik had gister tijdens de sex echt zo`n raar gevoel van binnen... Het leek net of mijn baarmoeder (ja klinkt heel raar) even naar beneden zakte en weer omhoog schoot, zelfs mijn vriend voelde het en schrok ervan. Ik ben bijna 12 weken zwanger en ben er inmiddels wel achter dat ik waarschijnlijk een naar achter gekantelde baarmoeder heb. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?? Het voelde zo bizar. Ik ga vanmiddag ook maar ff naar de dokter, zowiezo om te kijken of ik weer is een schimmelinfectie heb (wordt steeds erger haha) en zodat ze gelijk daar even naar kan kijken. Bedankt voor het lezen!!
Oke, bedankt voor je reactie!! Ik las net trouwens weer wat raars...Ik moet ook eigenlijk ophouden met zoveel op internet op te zoeken, maar kwam dit toevallig tegen. Dat ging over luchtembolie tijdens een zwangerschap, als je partner lucht in je vagina blaast (zou niet weten waarom iemand dit zou doen, maar goed haha), kun je een luchtembolie krijgen. Dit is zeer gevaarlijk voor het kindje maar ook voor jezelf. Maar iedereen heeft toch wel eens tijdens het vrijen last van lucht in de vagina, teminste ik wel haha!! Is dit dan ook slecht?? En vraag me gelijk af of ik daar dan ook weer de enige in ben.
Nou, ik heb dat ook wel eens hoor, en daar hoeft hij niet voor te blazen ligt gewoon aan het standje volgens mij.. Maar of het kwaad kan, geen idee? Ik heb ook juist 'last' van een harde buik tijdens en na de sex.. Is dat dan ook niet schadelijk? Lijkt me ook niet echt fijn om dat steeds te hebben.. En voor de kleine lijkt me dan ook niet echt prettig, of voelt die dat niet?
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar! Ik denk dat het normaal is en vrijwel bij iedere vrouw wel voorkomt, dat als de man er net iets uit gaat en direct weer er in komt *sorry*) lucht mee krijgt. Maar dat je een luchtembolie kunt krijgen... nog nooit van gehoord.
harde buiken is normaal komt door het aanspannen van de baarmoeder Als je erna effe uitrust moet je je hand maar eens op je buik leggen naar een paar minuten zakt het af je voelt je buik dan weer zachter worden
Klopt is idd maar even. Het gaat na een kwartier ofzo terug weg. Gynaecoloog vorige zwangerschap ook gezegd dat sex geen kwaad kon als als de zwangerschap normaal verloopt. Mijn man is ook arts dus ben vrij gerust. En erna altijd ff rusten he!
Heb inderdaad ook een harde buik na het vrijen en steekjes vanbinnen. Maar verloskundige zei dat het geen kwaad kon dus dan houden we er zeker niet mee op
Volgens mij heeft elke vrouw dat wel inderdaad bij bepaalde standjes. Irritant is het wel hahaha!! Lijkt me ook bizar als je partner je vagina vol lucht gaat liggen blazen hahaha!! Ik heb vaker gelezen dat een harde buik tijdens de sex niet erg is, kindje schijnt daar geen last van te hebben. En ook dit hebben veel vrouwen als ze klaarkomen geloof ik. Alleen voor jezelf is het misschien geen lekker gevoel en als het pijn doet helemaal. Helemaal aan het einde van de zwangerschap kan het de bevalling op gang brengen geloof ik, maar daarvoor nog niet voor zover ik gelezen heb.
Hahaha bizar he!! Ik had dat ook nog nooit gehoord, het schijnt ook maar zelden voor te komen hoor. Als ik op me knieen zit (sorry haha) dat er weleens lucht naar binnenkomt. Irritant vind ik het wel.
Kan ook geen kwaad inderdaad en je moet er zeker niet mee op houden hoor haha, lekker blijven genieten!!