Hallo, Ik weet niet of ik het hier moet neerzetten Ik weet nog niet zo lang dat ik zwanger ben maar ik moet dus 17 oktober naar de verloskundige.. En ik maak me nogal erg druk om het feit dat het hartje misschien niet klopt. Zou ik me daadwerkelijk zorgen moeten maken of is de kans juist heel klein dat er wat mis mee is? - Zwangerschappen in mijn familie zijn wel vaak goed verlopen weet niet of dat ook invloed heeft. Zit er gewoon nogal mee
hoi de eerste keer zul je misschien een echo krijgen, daarop kun je wel zien of het hartje klopt of niet. De kans dat het gewoon goed gaat is veel groter dan de kans dat het niet goed gaat. Probeer vertrouwen te hebben in je lijf en in je zwangerschap. Neem je foliumzuur? Mirjam
Ja ik slik sinds de dag erna sinds dat ik het wist ( 26 september ) foliumzuur. Oke nou dat stelt me wel een beetje gerust ja. Hoorde ook dat als er veel symptomen aanwezig zijn of nouja enige symptomen dat dat meestal ook wel een goed teken is..? Of is dat een fabeltje?
hoi het wel of niet hebben van symptomen zegt niet alles, maar je voelt je natuurlijk wel zwangerder met symptomen... Mirjam