Ik ben nu 31 weken zwanger, Bij de vorige controle vertelde de VK dat onze boy met zijn hoofd omhoog lag. Hij kan nog draaien en het is voor nu nog niet zo erg. Dit is mijn eerste zwangerschap en vraag mij soms af of het normaal is wat ik voel. Ik kan onze jongen soms echt zo duidelijk voelen draaien, je ziet mijn buik dan ook behoorlijk bewegen en vormt een soort bal tegen mijn buikwand aan. Dit doet soms ook zeer. Wanneer die aan het draaien is, vind ik het altijd leuk om te voelen hoe hij ligt en zit dan ook vaak aan mijn buik. Wie herkent dit nog meer? Is het normaal om dit zo te voelen of komt het vooral doordat hij is stuit ligt?
Haha, ja, dat is heel normaal. Kijk maar eens op youtube, daar zie je buiken voorbij komen waarbij je je echt afvraagt of dat wel goed gaat
Als ik tijdens mijn vorige zwangerschap in bad lag, was ik af en toe bang dat er een alien uit mijn buik zou komen. Haha. Echt niet normaal hoe dat er uit zag. En mijn dochter lag al heel vroeg met haar hoofd naar beneden. Soms zag je een kontje langs schuiven, of een voetje uit steken. Echt geweldig.
Ik heb precies hetzelfde is heel normaal hoor hihi! Zit ook op 31 weken nu en ons mannetje ligt ook met zijn hoofd beneden. Bij mij zie je vaak een hele aparte bult verschijnen / omhoog komen op de plek waar hij ongeveer met zijn kont ligt. Ondanks dat het pijn doet kan ik er wel om lachen omdat het er zo grappig uit ziet. En als hij schopt zie je het overduidelijk bij mij. Soms kijken de mensen die hier op bezoeken komen echt zo van wat gebeurd er daar nou weer haha met de mond nog net niet open
Hier bijna 25 weken en bij mij zie je nu soms al een kontje of hoofdje heel duidelijk tegen mijn buikwand aan zitten! Ze zullen bij mij vast minder ruimte hebben omdat ze met zijn twee zijn dat het zo vroeg te zien is!
Hier ook duidelijk beweging te zien hoor! Het hoofdje ligt al naar beneden van de 20 weken echo en blijft naar beneden tot nu toe. Mijn man voelt de beweging sinds 22 weken ongeveer en vlak daarna kon je mijn buik ook echt zien bewegen. Nu beweegt het soms zo erg dat het inderdaad net een Alien is die in je buik zit.
Hier alleen een klein bultje wat uitsteekt. Maar ik heb dan ook een behoorlijke flubberbuik. Ik zag net een filmpje waarin je duidelijk een armpje! kon zien. Zo bijzonder. TS, hoe kom je aan je nickname? Ik heb die naam jaaaaren gebruikt, toen het in was (10 jaar terug) om je naam in elventaal (of welke flauwe namengenerator dan ook) te gebruiken, wat bij mij dus jouw nickname is
Huiboobee, is ook van zo'n elvengenerator. Destijds mijn naam zo vertaalt, ik gebruik hem sindsdien als gebruikersnaam voor het een en ander Leuk te lezen dat iedereen dit zo voelt en dat het soms ook pijn doet. Mijn moeder kon vroeger een voetje vastpakken Ik ben net te laat als dat kan. Maar ook een bil zie ik regelmatig omhoog liggen, kam er ook wel van genieten als je dat zo ziet. Wordt dan ook nieuwsgieriger hoe hij eruit ziet
Oh ja hier ook, word echt als boksbal gebruikt van binnenuit. En ook hier steeds te laat met filmen. Echt draaien doet hij niet, hij ligt al met zijn hoofd naar beneden en we hebben afgesproken dat we dat zo houden Maar soms denk ik echt wat ben jij in vredesnaam allemaal aan het doen?! Hele buik gaat dan heen en weer.