Baby voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Malika1989, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harriet

Harriet Lid

9 mei 2014
    27
    0
    0
    Almelo
    Hoi,

toen ik net 16 weken was voelde ik onze kleine man voor het eerst! Daarna duurde het een week of 2 tot ik hem wat duidelijker voelde!
    Ik ben nu 23 weken en ik voel hem elke dag! Wat een genot!:D
    Ik kan nou niet echt zeggen dat ik het vind lijken op een visje of op vlinders die in mijn buik bewegen! Ik vind het eerder lijken op een luchtbel die steeds op en neer gaat ;)

groetjes Harriët

2. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    14 weken. Toen leek het inderdaad of er een spiertje trilde. Daarna werden de bewegingen steeds duidelijker en nu met 23 weken voel ik het heel duidelijk, kan ml het voelen en voel ik precies waar de baby ligt en als het zich verplaatst.

Ik vond het nooit als plopjes voelen, maar heel duidelijk als uets wat aan de binnenkant van mn buik duwde

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    De eerste keer voelde het alsof er een pingpongballetje in m'n buik zat, dat was rond de 16 weken en eenmalig. Daarna 2 beebs rond de 18/19 weken en de 3e beeb rond de 21 weken. Voelde idd een beetje als een soort plopjes of zachte duwtjes in het begin.

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik voelde de eerste plopjes en bubbels rond de 15 weken, met de 16 weken voelde ik haar ook soms aan de buitenkant (maar dan echt alleen als ik plat op grond lag)
    Nu is ze in de ochtend rustig en vanaf n uur of 14.00 begint de drukte in mijn buik, ik voel het niet echt van buitenaf maar wel dat er binnenin een drukte gaande is (met name op mijn blaas).
    Tussen 17.00-19.00 is het "ergst" dan heb ik ook last van mijn buik en een pijnlijke onderbuik. Vanaf 21.00 keert de rust weer een beetje terug :)

En vorige week lag ik op de bank, en toen schopte ze hard tegen mijn hand die op mijn onderbuik lag, dat was echt de eerste keer dat ik haar heel duidelijk voelde aan de buitenkant :)

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik voelde m'n dochtertje toen ik 21.3 weken was. Dat is vrij laat geloof ik. Ik voelde heel duidelijk licht getrappel en plopjes.

Een paar weken later hield ik er gekneusde ribben aan over haha :D

6. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Hier ook bij 16 weken lichte plopjes en kriebels..
    Bij 18 weken liet hij/zij zich al aan de buitenkant zien en ook echt zo goed te voelen al!
    Nu is mijn buik soms een golfslagbad.. Geweldig!

7. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ben ik nu bijna 19 weken en ik heb het nog niet bewust gevoeld.

Wel al een keer of 3 van die soort van plopjes maar nog niet iets van dit is het echt.

8. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met 18 weken voelde ik duidelijk een trapje.. kan het niet anders omschrijven dan een voetje die ik duidelijk voelde trappen :D

9. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Bij mijn 1e met 18 weken en bij deze voelde ik met 14 weken al duidelijk plopjes, inmiddels is ze net een breakdancer..

10. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Het lijkt me zo bijzonder om je kindje te voelen kan bijna niet wachten :D
    Liefs

11. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    Valt me altijd op dat veel vrouwen de baby vroeg al voelen ik voelde haar dacht ik met 19 weken maar toe nik haar met 20 week echt voelde wist ik het meteen. mijn buik zag je toen ook al trillen en bewegen en als je je hand er op legde voelde je het ook nu paar weken later voel ik haar hoofdje al tegen me buik aan liggen soms ene hard plekje met een voetje ik kan haar voetje dan ook voelen en volgen door me buik. de trappen worden ook steeds harder.

Deel Deze Pagina