Hallo , Ik heb een vraagje. Ik heb nu ongeveer vanaf een week of 12 kriebels in mijn baarmoeder en af en toe lijken de kriebels op lichte steekjes. Ik had dit voorgelegd aan mijn VK met 12,4 weken maar zij moest lachen en zei dat dit niet kon, ik dacht dat ik de baby licht voelde. De 'kriebels' werden eigenlijk met de dag duidelijker en kreeg ook af en toe een lange kriebel zeg maar, hahaa. Nu ben ik heel gevoelig, zo voelde ik ook iedere maand mijn eisprong. Ook werd bij iedere echo bevestigd dat de baby ergggg beweeglijk is. Nu heb ik sinds 2 dagen veel minder dat kriebel gevoel, Moet ik me zorgen maken?? Alvast bedankt, Liefs Sanne.
Hoi, nee hoor, echt geen zorgen maken. Het zou erg vroeg zijn als je al wat zou voelen. (zeker bij 12 weken, dan heeft ene kindje nog niet die spierkracht namelijk). Maa roged, bij 15 weken is het al een stuk aannemelijker. Een kindje is nu nog lang niet sterk genoeg om elke dag van zich te laten horen (voelen). Tot 28 weken hoef je je kindje niet elke dag te voelen zelfs. Dus geniet van de momenten waarop je het voelt en niet ongerust maken als er weer eens een paar dagen overheen gaat. Of een week zelfs. Groetjes BRigitte