Zwanger na buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emlilo, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Na vroeger jaar een bbz te hebben gehad, ben ik terug zwanger (4.1weken). Bloedresultaat was gisteren positief (HCG 124).

Wanneer kreeg jij je eerste echo na buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Straks moet ik naar gynaecoloog bellen voor afspraak:)

Zijn er mensen met ervaringen met zwangerschap na buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Deze zwangerschap voelt goed aan, normaal, zoals bij mijn andere 2 kindjes.. helemaal anders dan vorig jaar!

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik kreeg mijn eerste echo met 4,5 week omdat ik niet wist hoe lang ik zwanger was. Daarna elke 2 dagen hcg prikken en een week later zagen we iets gaan ontwikkelen in de baarmoeder. Met 7 weken een kloppend hartje en kon ik weer van de gyn terug naar de verloskundige.
    Hier had ik er ook gelijk een ander gevoel bij dan bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap vorig jaar en zie banner 😊

Gefeliciteerd en hopelijk voor jou nu ook een goede zwangerschap!

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat geeft mij moed! Heb deze morgen gebeld en heb een afspraak op 5.2 weken, volgende week vrijdag:)

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Spannend! Bij een hcgwaarde vanaf ongeveer 2000-2500 kunnen ze iets in de baarmoeder zien, hcg verdubbelt zich ong om de 48u bij een gezonde zwangerschap dus volgende week vrijdag kunnen ze net wel of net niet iets zien. Spannend en succes!

5. Esje33

Esje33 Actief lid

21 aug 2013
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap met 5 weken een echo gehad... toen zagen we dan eindelijk een ring in baarmoeder, verdeer nog niks maar dat was al een ontzettende opluchting. Met 7 weken weer terug en ha hoor toen ook een kloppend hartje😊
    Nu inmiddels 24 weken en een bolle buik😉
    Heb vertrouwen dat het nu wel goed zit hoor!! Die kans is groter dan dat t niet goed is. Succes!!

6. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap kreeg ik altijd echo's rond de 5 en een halve week.
    In mijn geval altijd een vruchtje/vruchtzak gezien rond deze termijn.

7. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    De zwangerschap na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap inwendige echo gehad met 5,5 week. Vervolg zwangerschappen ook allebei, meer voor mijn eigen gerustheid.
    Erna 2 gezonde kindjes gekregen en 1tje onderweg! Kan dus zeker allemaal helemaal goed zitten!
    Gefeliciteerd en succes met wachten!

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina