gefeliciteerd mooi he dat geluid van het hartje, ik vind het ook steeds prachtig om te horen. lekker genieten van je zwangerschap want het gaat echt razend snel
Hallo, ben erg blij voor je dat je het hebt zien kloppen, ik ben gisteren naar de gyn geweest en die heeft een inwendige echo gemaakt. maar wij konden het hartje nog niet zien kloppen. Misschien zou het te vroeg zijn. maar verder zag alles er wel goed uit volgens de gyn. Ik moet over twee weken weer terug. Ben toch een beetje teleurgesteld maar het is niet anders. Groetjes,
Gefeliciteerd meid. Dat is wel een hele gerustelling he? Morgen heb ik mijn eerste echo (termijnecho). Hopelijk is de echo goed, want ben best wel bang omdat ik een curretage heb gehad in mei. Liefs
Wij hebben vorige week voor het eerst het hartje gezien, dat moment kan je gewoon niet omschrijven dat is zo prachtig. Vanaf het moment dat wij de echo gezien hebben is het voor ons gewoon heel werkelijk geworden. Het liefst zie ik elke dag het hartje even kloppen . Kan niet wachten tot ik de kleine kan voelen!