flesjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selin, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ik ben nu zo langzamerhand begonnen met allerlei flesjes (zwitsal want die vind ik zo lekker ruiken), pampers, lotiondoekjes, noem maar op....in te slaan. Als je het dan beetje bij beetje koopt valt het niet zo erg op.
    Mijn vraag is alleen wat moet ik allemaal aan flesjes kopen? heb nu douchegel en bodylotion maar er is nog zoveel te krijgen...

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Poeh geen idee. Maar sommige kleintjes kunnen niet zo goed tegen Zwitsal heb ik gehoord. Je kunt ook producten kopen met minder parfum enzo erin.

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zwitsal badolie.

je wast de kleine straks toch niet iedere dag met zeep (is niet goed)

en van een heel klein beetje badolie in het badje, gaan ze EN heel erg lekker van ruiken, en het is goed voor de babyhuid.

verder heb je niet echt veel nodig wat dat betreft.

wij hebben bij beide ontzettend veel luiers - potjes voeding ingeslagen en iedereen zei jullie zijn gek, maar we kwamen er nog aan tekort.. ;)

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij mag badolie absoluut niet in het badje, maar moet je het er op smeren na het badderen. Badolie is namelijk giftig en de kleine kan het makkelijk in zijn/haar mond krijgen als je het in het badje doet.

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Daphne je denkt volgens mij aan babyolie dat mag absoluut niet in het bad maar Badolie (de naam zegt het al ;) ) natuurlijk wel.

Ik raad iedereen trouwens de babyproducten van Weleda aan is heerlijk spul zonder chemische troep en goed voor het tere huidje.

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Jaaaaa ook hier een weleda-fan!!
    Wij hadden ook zwitzal omdat het zo lekker ruikt!! Maar Lars kon er niet tegen. Daarna natusan dat ging ook wel redelijk maar weleda is echt super!! Ik hoef hem zelfs niet in te smeren na het badje, wat heerlijk is omdat hij dan echt moe is en naar bed wil.

Ik had ook vanalles gekocht maar had alleen badolie, bodylotion en Sudocreme nodig gehad.
    De haarlotion gaf alleen maar berg!

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ow, dan ben ik vast abuis, hihi.

8. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Ik gebruik ook alleen nog badolie.
    Had ook honderentien dingen van Zwitsal gekocht maar het irriteert bij Jill dus ben sinds vorige week over op Weleda.

9. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Ik gebruik ook alleen nog badolie.
    Had ook honderdentien dingen van Zwitsal gekocht maar het irriteert bij Jill dus ben sinds vorige week over op Weleda.

10. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Heel erg bedankt voor de tips!

Ik ga alleen nog een flesje badolie en een potje sudokan halen. De rest haal ik dan achteraf nog wel.

11. Niet meer actief

Ik gebruik nu na 1 jaar pas zwitsal..... Het ruikt lekker, maar mijn kraamhulp zei me dat het helemaal niet nodig is. Elke dag in bad? Poeh, moet er niet aan denken dat dagelijks te doen, As gaat en ging hier om de dag of 2 dagen in bad. Sla niet teveel in hoor (ben denk al te laat), want wie weet kan je kindje er niet tegen? Of gebruik je het gewoon niet..

12. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Gupsie,

Dat is idd zo...iedere dag in bad is een beetje veel...
    Ik zal niet meer teveel flesjes gaan kopen. Mocht je ze nog nodig hebben heb je ze toch zo gekocht!

13. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik wacht nog wel even met dingen inslaan. als het nu echt in de aanbieding is dan koop ik zoiets wel hahaha. maar zwitsal is mn man allergisch voor en gebruiken daarom altijd natusan. vindt ik ook wel lekker ruiken.

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Selin !

Leuk om te lezen dat jij dat ook doet ! Ik doe dat ook ! Een Limburgse tik misschien ? ;) Nee, het is gewoon leuk om met dat kleintje bezig te zijn en spullen in te slaan. Ik heb ook wat van die spullen cadeau gekregen. In de babydoos van Etos zat ook een en ander.

Nu heb ik:
    * Bijdehandjes doekjes
    * Zwitsal wasschuim voor huid en haar
    * Zwitsal slaap zacht douchegel
    * Zwitsal schone handjes
    * Zwitsal zeepvrije wasgel
    * Zwitsal bodylotion

MAAR ... een vriendin van mij heeft dat ook ingekocht voor de bevalling al. Later bleek dat haar zoontje allergisch was voor Zwitsal. Hij is nu 1,5 jaar oud, en zij gebruikt nog steeds iedere dag de Zwitsal zelf ! Ha ha ! :D Kan gebeuren !

Groetjes,
    Nikki F

15. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hey,

Ik ben lustig kleertjes aan het kopen.

Producten en fopspeentjes daar wacht ik nog wat mee. Voorkeur is zwitsal maar wat als hi jer neit tegen kan... Tzelfde met fopspeentjes, er is odnertussen zoveel verschil in dat je niet weet welke je spruit het liefst zal hebben.

Wat de luierzalf van zwitsal betreft heeft mijn zus me wijsgemaakt dat die niet goed plakt waardoor ze meteen aan de pamper hangt ipv aan de billetjes. Daarvoor stapte zij over naar nivea en mustella.

Veel Liefs
    Kitty

Deel Deze Pagina