Hoi allemaal, Maak me een beetje zorgen, heb straks een vervroegde echo maar moet even van me afschrijven en hopelijk iemand met geruststellende woorden ☺️ Sinds vrijdag roze/lichtbruine bloedverlies met afvegen. Beetje krampen, maar is niet erger geworden. Gister bloedverlies helemaal weg, wel vervelende krampen op en af. Sinds gisteravond voel ik me een beetje ziek, hoge hartslag, verhoogde temp (38,0) en weer die stomme krampen. Vanaf vannacht rood/bruin bij afvegen en beetje in maandverband. Voel me koortsig en soms steken rechtsonderin mijn buik. Iemand die die herkent en dat het goed is afgelopen? Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op slecht nieuws bij de echo van zometeen
Kan me voorstellen dat je hier zo onzeker van wordt! Het hoeft echter niets te betekenen. Het bloedverlies zou nog van de innesteling kunnen zijn. Heb je inmiddels jouw echo gehad?
Ik heb bij beide kinderen vanaf 6 weken wat roze/bruin bloedverlies gehad. Bij mijn oudste kwam dit door een hematoom en bij mijn jongste door een vanishing twin. Bij mij liep het beide keren dus wel 'gewoon' goed af (met een gezonde baby in m'n armen). Hopelijk heb je inmiddels de echo gehad en een mooi vruchtje gezien met hartactie!