ik voelde ons kleintje met 15 weken , het voelde alsof ik gekieteld werd van binnen. Nu is het inmiddels flink gestamp en gewroet.
Met 18 weken. Maar ik heb nooit die kriebels gevoeld waar iedereen het over heeft. Bij mij was het direct een schop iedere keer! Placenta ligt wel aan de achterkant.
1ste kindje na 21 weken pas 2e kindje rond de 15 weken en dit ukkie al met 12 weken,omdat deze erg laag licht,nl in de bekkenbodem. placenta bij alle 3 aan de achterant.
Hoi ik voel het sinds van de week (16 weken) regelmatig! Al wat eerder dacht ik iets te voelen maar durfde het niet zeker te zeggen. Het is mn eerste! ZOoo leuk. Bij mij voelt het ook net als zenuwtrekjes van binnen maar het kietelt niet hoor.
Soms denk ik ook wat te voelen, maar ik weet nog niet zeker of dat wel of niet mijn kindje is. Ik wil zo graag meer voelen, zodat ik dan weet dat het mijn kindje is, maar nu ben ik nog aan het twijfelen dus. Hoop dat het niet al te lang meer duurt.
Met 18,5 weken voelde ik voor het eerst een plopje, daarna heb ik haar iedere dag gevoeld. 2 weken later voelde mijn man haar voor het eerst schoppen. Dit is mijn eerste (goede) zwangerschap.
Ik voelde gisteren voor het eerst iets vreemds. Ik voelde een soort zacht gekietel vanuit de binnenkant van mijn buik. Weet niet 100% zeker of dit het kindje is, maar mijn darmen in ieder geval niet . Vandaag voel ik helaas helemaal niks, behalve erge bandenpijn en een zeurend gevoel in mijn onder rug .
Met 18 weken precies wist ik het zeker en heb ik de hele avond zitten genieten van het gekriebel. Daarvoor twijfelde ik af en toe al. Is mijn eerste kindje.
ik ben nu ruim 17 weken en voelde de eerste beweging 2 dagen terug dit is ons eerste kindje en het voelt toch wel heel speciaal
Hier zit nog iemand te wachten op de eerste schopjes / bewegingen. Het is mijn eerste zwangerschap dus we wachten rustig af.... De verloskundige zegt inderdaad dat het gemiddelde rond de 20 weken ligt. Groetjes!
ik voelde de baby met ongeveer 18 a 19 weken het waren meer plopjes en ik dacht ook dat hetmijn darmen waren maar het was de baby. maar er zijn ook mensen die het pas met 26 weken voelen het ligt er ook aan waar je placenta ligt. groetjes ingrid
Ik voelde met 15wk 2dg een soort van kleine plopjes in mijn onderbuik. Geen echte luchtbelletjes. Ben benieuwd of dit mijn kleintje was. Heb het daarna niet meer gevoeld, dus twijfel een beetje. Kan er veel tijd tussen zitten, tussen de eerste en de tweede keer je kindje voelen?
Ik dacht met 16 wen voor het eerst mijn kindje gevoeld te hebben, daarna heeel lang niks, en sinds gisteren weet ik het zeker, en is het meerdere keren per dag!
1e kindje met 13w4d. Net 2 dagen geleden dus, heb een voorliggende placenta dus heb het gister even aan de vk gevraagd heb het nl. aan de zijkant gevoeld. Zij heeft met de echo even gekeken waar ik het gevoeld had en daar lag net de placenta niet meer. Gister helemaal niks gevoeld en vandaag dus ook weer Was wel heel erg vroeg zij ze, maar kindje was ook zeer krachtig met zijn/haar beentjes aan het trappelen.