Baby voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cvwinkoop, 6 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik voelde ons kleintje met 15 weken , het voelde alsof ik gekieteld werd van binnen.
    Nu is het inmiddels flink gestamp en gewroet. :D

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ohh en dit is me eerste zwangerschap

3. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Met 18 weken. Maar ik heb nooit die kriebels gevoeld waar iedereen het over heeft. Bij mij was het direct een schop iedere keer!
    Placenta ligt wel aan de achterkant.

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    1ste kindje na 21 weken pas
    2e kindje rond de 15 weken
    en dit ukkie al met 12 weken,omdat deze erg laag licht,nl in de bekkenbodem.
    placenta bij alle 3 aan de achterant.

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Echt bewust al met 17 weken dus waarschijnlijk al eerder. dit is mijn eerste zwangerschap

6. Shaas

Shaas Actief lid

23 feb 2008
    136
    0
    0
    1e zwangerschap 19 weken en 3 dagen..

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi ik voel het sinds van de week (16 weken) regelmatig! Al wat eerder dacht ik iets te voelen maar durfde het niet zeker te zeggen. Het is mn eerste!
    ZOoo leuk. Bij mij voelt het ook net als zenuwtrekjes van binnen maar het kietelt niet hoor.

8. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Soms denk ik ook wat te voelen, maar ik weet nog niet zeker of dat wel of niet mijn kindje is. Ik wil zo graag meer voelen, zodat ik dan weet dat het mijn kindje is, maar nu ben ik nog aan het twijfelen dus. Hoop dat het niet al te lang meer duurt.

9. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Met 18,5 weken voelde ik voor het eerst een plopje, daarna heb ik haar iedere dag gevoeld. 2 weken later voelde mijn man haar voor het eerst schoppen. Dit is mijn eerste (goede) zwangerschap.

10. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik voelde gisteren voor het eerst iets vreemds. Ik voelde een soort zacht gekietel vanuit de binnenkant van mijn buik. Weet niet 100% zeker of dit het kindje is, maar mijn darmen in ieder geval niet :) .

Vandaag voel ik helaas helemaal niks, behalve erge bandenpijn en een zeurend gevoel in mijn onder rug :( .

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Met 18 weken precies wist ik het zeker en heb ik de hele avond zitten genieten van het gekriebel. Daarvoor twijfelde ik af en toe al.
    Is mijn eerste kindje.

12. matje

matje Niet meer actief

ik ben nu ruim 17 weken en voelde de eerste beweging 2 dagen terug
    dit is ons eerste kindje
    en het voelt toch wel heel speciaal:D

13. sivlie

sivlie Lid

26 mrt 2008
    60
    0
    0
    Grafisch vormgever
    Waalwijk
    Hier zit nog iemand te wachten op de eerste schopjes / bewegingen.
    Het is mijn eerste zwangerschap dus we wachten rustig af....
    De verloskundige zegt inderdaad dat het gemiddelde rond de 20 weken ligt.

Groetjes!

14. ingridenremco

28 jun 2008
    21
    0
    0
    verpleegkundige
    DEN HAAG
    ik voelde de baby met ongeveer 18 a 19 weken het waren meer plopjes en ik dacht ook dat hetmijn darmen waren maar het was de baby.
    maar er zijn ook mensen die het pas met 26 weken voelen het ligt er ook aan waar je placenta ligt.

groetjes ingrid

15. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ik voelde met 15wk 2dg een soort van kleine plopjes in mijn onderbuik. Geen echte luchtbelletjes. Ben benieuwd of dit mijn kleintje was. Heb het daarna niet meer gevoeld, dus twijfel een beetje. Kan er veel tijd tussen zitten, tussen de eerste en de tweede keer je kindje voelen?

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik dacht met 16 wen voor het eerst mijn kindje gevoeld te hebben, daarna heeel lang niks, en sinds gisteren weet ik het zeker, en is het meerdere keren per dag!

17. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    1e kindje met 13w4d. Net 2 dagen geleden dus, heb een voorliggende placenta dus heb het gister even aan de vk gevraagd heb het nl. aan de zijkant gevoeld. Zij heeft met de echo even gekeken waar ik het gevoeld had en daar lag net de placenta niet meer. Gister helemaal niks gevoeld en vandaag dus ook weer :) Was wel heel erg vroeg zij ze, maar kindje was ook zeer krachtig met zijn/haar beentjes aan het trappelen.

Deel Deze Pagina