Tandjesdrama???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maggie100, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerder had ik al een topic geopend over mijn dochter die steeds vaker wakker werd en gisteravond was het helemaal drama! Ze kon niet slapen stteds werd zehuilend wakker echt zielig. Ze wou alleen rechtop wandelend in slaap vallen en als ik haar teruglegde sliep ze met geluk even zelfs paracetamol (sinasprildrankje) hielp niet tegen depijn koorts had ze niet maar nu wel. En nu ligt ze ook te slapen..... Ik ga vanmiddag na de dokter voor de zekerheid maar ik denk dat de tandjes eraan komen. Hoelang duurt het voordat de tabdjes erzijn of kan ik nog meer op deze avonden en nachten rekenen?

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nou dat je op meer avonden nachten kan rekenen denk ik wel he ... Het hele gebit komt niet in 1 keer toch ?

Het is met vlagen, Mischien even laten controleren op oorpijn maar als dart het niet is zullen het wel de tandjes zijn.

3. Kevertje83

Kevertje83 Actief lid

6 apr 2011
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje, inmiddels zeven maanden, wordt de laatste drie weken ook bijna elke nacht één of twee keer huilend half wakker. Ik heb het idee dat hij dan aan het dromen is. Overdag lijkt hij nergens last van te hebben. Heb eerder het idee dat het met zijn ontwikkeling te maken heeft. Is het niet gewoon een sprongetje? Ik zou denk ik ook geen paracetamol geven als je niet precies weet wat er is en je kleintje geen koorts heeft. Dikke kans dat het echt te maken heeft met een sprong. De koorts die je kleintje inmiddels wel heeft gekregen staat er misschien wel helemaal los van.

Toen mijn zoontje zes maanden was heeft hij ook een aantal keren zo'n avond/nacht gehad die jij beschrijft, dus alleen bij jou in slaap willen vallen als je loopt enzo. Achteraf weet ik echt bijna zeker dat het zijn zes-maanden-sprong was. Toen ik las wat voor dingetjes daar nog meer bij kunnen horen, viel opeens het kwartje.

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Kunnen tandjes zijn maar net zoals Kevertje denk ik ook aan een sprongetje. Heeft mijn zoontje ook af en toe, komt dan meerdere keren ontroostbaar wakker. Meestal loopt dat gelijk met de momenten dat hij iets nieuws heeft geleerd zoals kruipen, zichzelf optrekken, ... Ik denk dat hij dan gewoon moeite heeft met alle indrukken te verwerken. Mss is dit ook wat jouw kindje nu heeft?

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mijn verhaal net terug en ik zie dat mijn verhaal niet helemaal compleet is. Al een tijdje wordt mijn dochter (nu 7 maand) 's nachts mompelend/knorrend wakker. We gaven een speentje en ze sliep weer verder. Maar afgelopen 1,5 week wordt ze 3 keer echt huilend wakker maar ook dan sliep ze verder met een speen. Overigens sliep ze voorheen altijd heel goed en werkt ze pas rond 6uur een keertje wakker. Verder kwijlt ze veel en bijt echt op alles ook heeft ze sinds 2 dagen last van dunne ontlasting en voorheen poepte ze ook ineens erg veel en het stinkt ook ontzettend!
    Gisteravond werd ze rond half 10 wakker maar eigenlijk hielp niets en ik zou niet zomaar een paracetamol geven als ik het niet gevoel had dat ze nergens last van had (ze krijgt het zelden wij houden helemaal niet van medicatie). Op een gegeven moment wouden we haar bij ons in bed leggen dat ging 1 minuut goed en ook toen was het huilen terwijl ik dicht naast haar lag, toen rechtop zittend tegen mij aan ook niet goed kortom alleen wandelend en wiegend viel ze in slaap. Ik geloof echt wel dat de koorts die ze vandaag heeft voortkomt uit afgelopen nacht.
    Sprongetjes heeft ze eerder last van gehad en dat was echt overdag dat ze er last van had en niet zoals nu dus ik geloof eigenlijk niet dat het dat is.

Mochten het tandjes zijn hoelang duurt het voordat ze door zijn? Ik ben blij dat mijn werkdagen zijn veranderd en pas woensdag hoef te beginnen zodat ik nu lekker bij mijn dochter kan zijn en hopelijk is ze woensdag weer wat beter te pas......

Overigens ben ik erg benieuwd wat de dokter zegt.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier heeft het twee weken geduurd voor tandje echt door was...... Toen 2 dagen rustig en nu weer hetzelfde verhaal.

Succes dus.

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus er staat me nog heel wat te wachten? Nou ik benieuwd :) zo zielig voor die ukkies als ze er zo last van hebben.....

Deel Deze Pagina