Ook hier een zoon die pas bij 11 maanden zelf ging zitten en voor die tijd ook wegzakte in de kinderstoel na ff zitten. Ik heb me toch ook wel wat ongerust gemaakt. Nu is hij 13 maanden en loopt langs alle muren en de trap omhoog en omlaag.
Ja de eerste tijd kan een erwchil van 2 of 3 maanden best nog groot zijn. Ik zie het hier met een kindje van een collega die 2 maand jonger is en een nichtje dat 3 maand ouder is. Veel dingen zie ik haar doen en denk ik: mijn zoontje is nig lang niet zover. Maar vaak is hij 3 maand later wel ongeveer zover. En een kindje van een vriendin is zon 10,5 maand en kan net zitten, terwijl mijn zoontje met 8 maanden begon rond te kruipen/ buikschuiven. Zij maakt nog geen aanstalten, maar ontwikkelt wel. Dus tja, ieder zijn tempo! Oja en zelf gaan zitten, deed hij pas voorbij een jaar geloof ik. Bij zou het best wel kunnen en kroop wel, liep langs de tafels. Maar zelf gaan zitten, neuh waarom..?
Milou zit al wel alleen maar kruipen en van buik naar rug draaien doet ze ook nog niet terwijl mijn vriendin haar zoontje een maand ouder is al wel kan staan, lopen langs bank kruipen enz... komt allemaal wel