Baby volledig ingedaald met 33 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dans, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje?

Ik ben momenteel 33+2 weken zwanger van de tweede. Mijn zoontje is met 38+5 weken gehaald ivm dwarsligging. Ik ben net bij de vk geweest en de kleine meid ligt al helemaal ingedaald en ze ligt vast in het bekken. Ook ligt ze volgens de groeiecho 2 weken voor op de groei.

Zijn er meiden waarvan de baby ook al met 33 weken volledig was ingedaald en kwam de baby eerder dan de uitgerekende datum of juist later?

Alvast bedankt voor de reacties.

2. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    hoi bij mijn schoonzus was haar kindje toen ook al ingedaald, iedereen dacht dat de kleine daardoor eerder zou komen, niet dus. Zij is morgen 42 weken en als er vanddag/vannacht niks gebeurt dan word ze morgen ingeleid, dat zegt dus helaas niks. Succes

3. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie.

De vk zei ook al dat het tot 42 weken kan blijven zitten.

Jeetje je schoonzus zal het wel zat zijn. Hopelijk komt de bevalling snel op gang. Succes met je schoonzus.

4. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik lees mee, nu 32 weken zwanger en onze beeb is ook al bezig met indalen en loopt behoorlijk voor op groei. Maar inderdaad is door de gyn gezegd dat dit niet hoeft te betekenen dat de beeb eerder komt...
    Succes met je laatste loodjes.

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hi. Mijn zoontje was met 32 weken ingedaald, ben wel eerder bevallen (36 weken) maar dat schijnt echt niets met elkaar te maken te hebben, zei mijn gyn toen. Je kindje kan daar idd gewoon lekker een hele tijd blijven zitten ;)

6. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    nee hoor, dat zegt helemaal niets

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Hier wel, uiteindelijk bevallen met 38+4

8. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier ook al ingedaald met 33 weken maar pas bevallen bij 42 weken dus zegt niks.

9. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi, Mijn vorige kindje was ingedaald met 30 weken (pijnlijk!!) maar met 40+ weken ben in ingeleid wegens hoge bloeddruk. Dus je kan inderdaad gewoon de 42 halen! Dat hoop ik niet, want de weken na 40 zijn slopend.

Succes nog even en geniet!

10. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ben erg benieuwd wanneer de kleine komt.

Tico: van harte gefeliciteerd met je dochter.

Blauwspeen: Waarschijnlijk laten ze me niet lopen tot 42 weken. Heb BI Ik moet 12 nov naar de gyn ben benieuwd wat ze gaan zeggen. We wachten geduldig af.

Deel Deze Pagina