Baby voor elk slaapje naar bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis857, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Nee hier niet. Slapen is naar bed al vanaf het begin af aan. Wij hebben vanaf zijn geboorte hem aangeleerd om in zijn eigen bed te slapen behalve natuurlijk als hij gaat slapen tijdens het wandelen oid, dan laat ik hem gewoon liggen als wij thuis zijn. Hij kan volgens mij niet eens in de box slapen.

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    De eerste 4 maanden sliep mijn zoontje overdag heel vaak in de box, de kinderwagen, de wipstoel of boven op mij (vooral dat laatste, heerlijk. Daarna langzaam aan steeds vaker boven in zijn bedje.

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    +1

Tot een maand of 3.5 was hij niet in zijn bed te krijgen overdag. Hij wilde er gewoon bij zijn. Dus losgelaten en lekker in de box of bij ons laten slapen. Op een gegeven moment vond hij het wel weer prima, dus nu slaapt hij weer lekker in zijn bedje overdag.

4. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Wat ben ik blij te lezen dat wij niet de enigen zijn die hem niet voor elk slaapje naar bed brengen.
    Ik vond het eerst heel vervelend, dan legde ik hem in bed en dan wilde hij niet slapen en alleen maar huilen.
    Terwijl het 's nachts wel goed ging.
    Op een gegeven moment los gelaten en nu gaat hij 1-2x per dag naar zijn bedje om te slapen.
    En 's avonds rond 7 uur gelijk met zijn broer naar bed.
    Dan rond half 11 nog een laatste fles en dan weer slapen.

5. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Onze knul slaapt vanaf de geboorte in zijn bed of wagen/maxicosie als we weg zijn. Eerst in de wieg en later in zijn ledikant. Heeeel soms even een hazenslaapje in de box gedaan als ik niet in de gaten had dat hij in slaap was gevallen. Maar bij de eerste tekenen van moeheid gaat hij naar boven zijn bed in.

Deel Deze Pagina