Afgelopen vrijdag heb ik de kleine voor het eerst voelen schoppen. Ik lag lekker rustig op bed te luisteren naar het hartje (angelsound) en toen voelde ik de kleine ineens schoppen. En nou heb ik dat elke dag wel dat ik de kleine een keer voel. Een erg leuk gevoel. Weet je in ieder geval dat het goed zit daar binnen. En met de Angelsound kun je ook echt horen hoe druk de kleine is, doet niks anders dan rondjes zwemmen. Dikke kus Fennita
Wat bijzonder hè? Ik voelde mijn kindje voor het eerst met 16 weken. Nu voel ik hem/haar elke dag. Je voelt je kindje het beste als je plat op je rug ligt. Dan wordt ie/ze wakker. Hebben jullie dat ook? Tijgertje
ben ook heel benieuwd als ik het ga voelen, kan nu volgens mij ook ieder moment he.. spannend... Liefs
ik heb het vandaag duidelijk gevoeld! eerder ook wel maar toch twijfels maar nu was het echt duidelijk... de baby reageerde ook op mijn hand door elke x weer te schoppen als ik wreef Ik voel het als ik gewoon zit tot nu toe.
Super is het om je kleintje voor het eerst te voelen bewegen hè?! Ik weet het nog als de dag van gister...voelde het al heel vroeg in de zwangerschap (15 wk). Naarmate de zwangerschap vordert ervaar je de bewegingen ook anders. In het begin lichte schopjes, later echte trapbewegingen en inmiddels wordt het getrappel wat doffer qua gevoel. Maar nog wel meerdere keren op een dag. Mijn kleintje is vooral 's middags en 's avonds erg actief. (ben nu 32 wk zwanger)
hey dames, ik heb me kleine gevoeld toen ik 16weken was en daarna ook nog maar nu is het best wel een tijd geleden dat ik me weer gevoeld heb,wannneer moet je em echt elke dag gaan voelen? PS(ik maak me zorgen)
Geweldig gevoel he?! Was zelf heel vroeg, 14 wkn. Twijfelde of dit wel zo vroeg kon maar het was toch echt zo! Inmiddels voel ik onze kleine meid vrijwel dagelijks. Jessenia, Je hoeft je geen zorgen te maken. De kleine heeft bij jou nog zoveel ruimte om volop te kunnen zwemmen. Ik had dat ook hoor dat als ik haar een dag niet voelde dat ik me gelijk zorgen maakte. Zowel de vk en de gynaecoloog hebben me er van overtuigd dat het volkomen normaal is dat je de kleine nog niet iedere voelt of hoeft te voelen. Pas vanaf 30(!) weken moet je de kleine iedere dag voelen! Geniet allemaal maar lekker van dit mooie gevoel! Liefs Eva
oh egt? ja ik ben een keer naar de VK geweest omdat ik me heel erg zorgen ging maken of het kindje het hartje nog klopte en ik ben toen geweest en het kindje was er nog en het hartje klopte mooi,maar tog maak ik me weer zorgen......