grotere maat hydrofiele luiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zwingertje, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    hoi dames, hele gekke vraag misschien, maar weet iemand of er ook grotere hydrofiele luiers bestaan en waar die dan te koop zijn? ik vind de standaardmaat nu vrij klein worden om in het (grotere) bed om het matras heen te vouwen en juist met een lekkere snotneus op het moment zou het wel handig zijn...
    ben benieuwd of iemand tips heeft! bedankt...

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Ik heb ze gewoon eens aan elkaar genaaid, kon ik ze een stuk beter strak om het bedje doen.

3. tulip

tulip Niet meer actief

hmmm, ik zou zo ook even niks kunnen bedenken. Ik verschoon het gewoon wat vaker. :p

4. zwingertje

20 mrt 2009
    56
    0
    0
    mmm... naaien is niet echt (echt niet) mijn ding, en eigenlijk zou ik het liefst dan iedere dag het bed verschonen... veel was, veel werk, en veel lakens kopen.
    zat net nog wel te googlen en de enige die ik nu vind zijn IKEA-hydrofiel luiers, die zijn volgens mij 10cm groter. misschien nog niet ruim, maar wel beter. en voor die prijs het proberen waard.
    andere tips blijven welkom, bedankt!!

5. fafje

fafje Niet meer actief

ik doe ze in een punt vouwen...is net iets breder

6. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    mij onze laatste snot-tsunami dees ik een kussensloop van mezelf om het hoofd einde.. de hydrofiel luier redden t idd niet.

Succes ermee

7. Ik heb bij de stoffenwinkel een lap badstof gekocht en daar stroken van gemaakt. Hebben ze in allerlei kleuren.

8. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    of de hydrofiel luier schuin voor je leggen en dan de onderste punt en de bovenste een stukje naar binnen vouwen.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hadden toen Lisa nog erg veel spuugde een laken gekocht, die in stukken geknipt en mijn vriend heeft ze toen omgezoomd (naaien is ook echt niet mijn ding ;)). Want 5 keer per dag een schoon hoeslaken vond ik toch wat te gortig worden.

Lisa krijgt nu elke dag wel een schoon hoeslaken, we hebben er geloof ik 6. En we wassen toch om de dag een 60 graden was die daarna in de droger gaat en zo zitten we nooit zonder.

Wat ik overdag doe als ze veel gesnotterd heeft: het hoeslaken omdraaien (hoofdeinde-voeteneinde). Dus dan zit de snotplek bij haar knietjes en heeft haar gezicht weer een schoon stuk laken :)

10. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
  11. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
  12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb 2 zachte handoeken gekocht die in nu bij zijn hoofdeinde leg als hij verkouden is. Kan je lekker instoppen en makkelijk te verschonen. (wel in de droger doen dan zijn ze lekker zacht)

13. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ze van Kipkep Blenker baby en ik vind ze ideaal en passen mooi rond het matras.

Deel Deze Pagina