hoi dames, hele gekke vraag misschien, maar weet iemand of er ook grotere hydrofiele luiers bestaan en waar die dan te koop zijn? ik vind de standaardmaat nu vrij klein worden om in het (grotere) bed om het matras heen te vouwen en juist met een lekkere snotneus op het moment zou het wel handig zijn... ben benieuwd of iemand tips heeft! bedankt...
mmm... naaien is niet echt (echt niet) mijn ding, en eigenlijk zou ik het liefst dan iedere dag het bed verschonen... veel was, veel werk, en veel lakens kopen. zat net nog wel te googlen en de enige die ik nu vind zijn IKEA-hydrofiel luiers, die zijn volgens mij 10cm groter. misschien nog niet ruim, maar wel beter. en voor die prijs het proberen waard. andere tips blijven welkom, bedankt!!
mij onze laatste snot-tsunami dees ik een kussensloop van mezelf om het hoofd einde.. de hydrofiel luier redden t idd niet. Succes ermee
Ik heb bij de stoffenwinkel een lap badstof gekocht en daar stroken van gemaakt. Hebben ze in allerlei kleuren.
of de hydrofiel luier schuin voor je leggen en dan de onderste punt en de bovenste een stukje naar binnen vouwen.
Wij hadden toen Lisa nog erg veel spuugde een laken gekocht, die in stukken geknipt en mijn vriend heeft ze toen omgezoomd (naaien is ook echt niet mijn ding ). Want 5 keer per dag een schoon hoeslaken vond ik toch wat te gortig worden. Lisa krijgt nu elke dag wel een schoon hoeslaken, we hebben er geloof ik 6. En we wassen toch om de dag een 60 graden was die daarna in de droger gaat en zo zitten we nooit zonder. Wat ik overdag doe als ze veel gesnotterd heeft: het hoeslaken omdraaien (hoofdeinde-voeteneinde). Dus dan zit de snotplek bij haar knietjes en heeft haar gezicht weer een schoon stuk laken
Nij ikea lakensetjes zit altijd een extra lakentje voor onder het hoofdje. Ideaal! Die was ik dan dus wat vaker dan de rest van het lakensetje. Deze bv:IKEA | Babytextiel | Bedtextiel | VITAMINER RAND | Bedset voor babybed 4-delig
Ik heb 2 zachte handoeken gekocht die in nu bij zijn hoofdeinde leg als hij verkouden is. Kan je lekker instoppen en makkelijk te verschonen. (wel in de droger doen dan zijn ze lekker zacht)