He meiden , Wie komt dit bekend voor morgen mijn 20 weken echo en slaap er al een paar nachten niet van. Ik voel het kindje amper en maak mij dus erg ongerust eigenlijk zo erg dat ik morgen niet eens heen wil omdat ik bang ben dat er iets ernstigs aan de hand is. Nog meer meiden die dit hebben gehad dus het vreselijk ongerust zijn voor de echo.. Groetjes meertje
Dank je Derona. Hopelijk slaap ik vanavond een beetje hahaha en valt het allemaal mee duimen.. Thanx x
Oooh ik had het ook zo erg! Was zo nerveus! Ik duim mee dat je een prachtig gezond kindje gaat zien en (als je dat wil weten) of je roze of blauwe muisjes moet kopen
Ik hop het ook dat morgen alles goed is kan ik tenminste weer een beetje gaan genieten want dit slaat alles hahaha Enne van die blauwe en roze muisjes willen we zeker weten.. Dikke kus
Ik was ook heel erg zenuwachtig. Vandaag de 20 weken echo gehad en alles was super in orde.. ik voel het kindje wel al een tijd, maar is wel de tweede.. Veel plezier bij de echo!
Goedemorgen Derona, Ik moet om 11:00 aaahhhh ga zo maar eerste even een groot pot thee zetten voor de zenuwen hahaha. Hopelijk ben ik er straks weer met goed nieuws. Enne Mei2009mama lekker joh dat alles goed is van harte..
He Derona, Wat een opluchting alles is prima in orde met de beeb hoor! De placenta ligt aan de voorkant vandaar dat ik bijna niets voel. Ben zo blij kan het wel van de daken schreeuwen hahaha Nog bedankt voor je steun Dikke kus Meertje
@Meertje wat een super goed nieuws,en dan denk je achteraf heb ik mij daar nu zo druk over gemaakt hihihihi heb je nog mooie echo's om te showen
Zal zo eens even kijken of ik handig genoeg ben om deze in te scannen hahaha En maf he dat je je nu al zoveel zorgen kan maken om zo'n kleintje ongelofelijk..