3d echo bij de 9 maanden beurs

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by xnancex1, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    hey allemaal!

ik las dat je een 3d echo kan laten maken op de beurs. en nu is mijn vraag,
    als we daar heen gaan ben ik 12 weken zwanger. en nu ben ik heeeel erg nieuwschierig of we een jongetje of meisje krijgen!
    is het mogelijk om dat al op deze echo te zien?

begrijp me aub niet verkeerd! het maakt me totaal niet uit wat het is maar ik ben gewoon heel benieuwd! ;)

liefs nance

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

12 weken is wel erg vroeg, vanaf 16 weken kan je zien wat het is en met 20 weken is het duidelijk genoeg om het met enige zekerheid te zeggen.

3. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Helaas... dat is te vroeg. Je kunt het geslacht pas vanaf een week of 15 zien. Nog even geduld dus :)

Veel plezier op de beurs!

4. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    bedankt meiden voor jullie snelle reactie!

idd gewoon geduld hebben dus! ;)
    heb nu al zin in die beurs! het lijkt me heel leuk!

5. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    ik ga ook! gratis kaartjes bij de kruitvat!
    hoeveel vragen ze voor die 3d echo daar weet iemand dat?

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    wat ik her en der begreep kost een 3d echo daar gewoon 75 euro, ik heb de dag ervoor al een 3d echo gewoon thuis zeg maar dus ik laat t daar niet doen

7. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    3/4d echo's zijn daar erg duur.. Plus dat ze het erg druk hebben meestal, waardoor je nogal een gehaasd gevoel hebt bij de echo.. Ik zou hem lekker ergens anders doen

8. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

Jun 16, 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Toevallig hoorde ik gisteren dat mijn zusje bij de combinatietest te horen kreeg dat er in ieder geval één jongetje in haar buik zat (ze was zwanger van een tweeling). De test kreeg ze met 12 weken, dus toen konden ze het zien. En het klopte. Vorige week is ze bevallen van 2 jongetjes. Maar waarschijnlijk konden ze het zien doordat het een jongetje was......

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het lijkt me echt te vroeg om het goed te zien. Het lijkt me voor 12 weken echt zonde van je geld. Ze zetten ook op de sites neer waar ze die doen wanneer je het beste een 3d echo kan laten doen en dat is tussen de 25 en 30 weken. Dan is het gewoon het mooist (zeggen ze o de site en zij zouden het wel weten hahaha) ik vind het ook best prijzig om het eerder te doen als zij later advisren.

maar dit stond op de site van baby in beeld

Baby in beeld staat op de negenmaanden beurs in 2009

van woensdag 18 tot zondag 22 februari

en u bent van harte welkom !

Wij verzorgen een prachtige kennismaking voor u met uw baby.

Voor de speciale beursprijs van € 75.-- krijgt u een2-3-4D echo van 10-15 minuten.
    Daarbij hoort een DVD met tekst en uitleg en een cd-rom met minimaal 10 foto's van uw kindje.

Twee foto's krijgt u ook mee naar huis.

U bent van harte welkom bij Baby in Beeld bij de stand op nummer 143 in de Parkhal 8.

Bij binnenkomst gaat u rechtsaf en we bevinden ons bij het restaurant

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben op de beurs 15 weken zwanger en wil ook kijken of ze kunnen zien wat het gaat worden.

11. Agnes26

Agnes26 Lid

Jul 17, 2008
    53
    0
    0
    @ Kimmding, dan staan er dus al zeker 2 echo bureaus de het doen! Nou dan gaat het vast wel goed komen.. als de een het nog niet doet kun je het proberen bij de ander:p

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn dinnetje Agnes waar ik op de jonge gezinnen beurs bij de geslachtsbepalende echo was.

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

GRatis kaartjes bij de kruidvart? vertel?

12 weken is inderdaad helaas te kort om dat te kunnen zien....maar inderdaad: wij wilden het ook graag weten ook al maakt het ons ook echt niet uit wat het wordt, als het maar gezond is :D

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

15. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Zo, dat is duur zeg, voor 10-15 minuten. Ik zou mooi een afspraak bij een gewoon bureau maken. Kost ongeveer hetzelfde en duurt minstens 2x zo lang

16. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Zo, dat is duur zeg, voor 10-15 minuten. Ik zou mooi een afspraak bij een gewoon bureau maken. Kost ongeveer hetzelfde en duurt minstens 2x zo lang

Share This Page