Dag dames, Afgelopen woensdag moest ik prikken voor mijn schildklier voor mijn waardes. Ik vroeg aan de doktersassistente ik dan ook even voor de hcg kon prikken. Vandaag de uitslag, schildklierwaarde helemaal perfect gelukkig, en bij de hcg waarde zei ze zo, dat is hoog. 1356 en dat staat gelijk aan ongeveer 6 weken. Is het echt hoog of kan het zijn dat ik gewoon meer hcg aanmaak.
Ik had met 4w3 ruim 1900. Vond ik ook veel, maar er was verder blijkbaar niks aan de hand. Gaat nu nog steeds goed Ik ben wel met de 8 weken echo een weekje vooruit gezet dus de kleine groeide gewoon erg snel (ik weet zeker wanneer mijn eisprong was en we hebben in die week ervoor niet eens seks gehad dus die week vooruit leek me gek) maar goed het verschilt dus gewoon per persoon. Probeer je niet gek te laten maken. Een hogere waarde vind ik ook wel geruststellender dan een hele lage waarde. Enne gefeliciteerd!
Ik had ook bloed laten prikken, schildklier en hcg. Was met 4 weken en 4 dagen en mijn hcg was 1732. Het is dus goed. De ene maakt sneller hcg aan en de ander trager.