Baby voor op groei?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door EverAfter, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    8 pond lijkt mij een heel mooi gewicht bij 40 weken!
    Mijn baby wordt ook groot geschat.
    Bij 32+5 was hij 2450gr. Bij 40 weken schatten ze hem op 9 pond.
    Over 2 weken heb ik weer een groeiecho en dan gaan we bespreken over misschien eerder inleiden.
    Maar mijn dochter is met 40+1 geboren en was ook 4160gr. Dus ik maak gewoon grote baby's.

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor jou dat ze goed meten. Hier een helse bevalling, omdat ze het gemist hebben. 5 kg en sterrenkijker en dan natuurlijk bevallen is geen pretje. Ben nu nog herstellende na 6 wkn.

3. Leemax

Leemax Actief lid

11 mrt 2014
    105
    34
    28
    Onze eerste zoon woog 4.690 gram bij de geboorte (40+2). Helaas ging hij er niet via de natuurlijke weg uit. Hij was al wel groot geschat tijdens de zwangerschap en heb ook een aantal groeiecho's gehad.

Ondanks dat ik lang ben en vrij brede heupen heb werd het toch een keizersnede. Zoon was wel zwaar, maar niet extreem lang. Hij was nogal breed gebouwd en dat ging allemaal niet passen. Maar ik ken ook vrouwen die bevallen zijn van een 9 ponder die een stuk kleiner waren dan ik. En die hadden nergens last van. Die baby's hadden gewoon een hele andere bouw.

Over een paar weken wordt onze tweede zoon geboren. Ook dit wordt hoogstwaarschijnlijk weer een reusje die qua gewicht, maar niet qua lengte. Mede daarom hebben we nu gekozen voor een geplande keizersnede.

Deel Deze Pagina