Hoihoi, ik vroeg mij zomaar af waar jullie kindjes allemaal slapen. Mijn zoontje wil echt alleen maar in een bedje slapen. In de auto of wagen gaat hij echt niet slapen ook al is ie heel erg moe, ik denk toch te veel prikkels ofzo. Het maakt mij verder niet uit hoor maar ik ben altijd zo verbaasd als ik kindjes van zijn leeftijd of ouder in een wagen zie slapen. Van het weekend waren we naar de de dierentuin en ik dacht hij gaat vanzelf wel in slaap vallen in de wagen, maar nee hoor meneer bleef vrolijk wakker en ook in de auto naar de huis niet slapen hoor, uiteindelijk bij thuiskomst toch nog ff in bed gelegd en jahoor daar viel hij zo in slaap. Hoe gaat dat bij jullie als jullie een dagje weg gaan?
Hier word overal geslapen wanneer hij moe is. Heb hem van het begin af aan ook wel altijd meegenomen en hij sliep waar hij kon slapen. In de auto, campingbedje, wandelwagen (dan doe ik er wel een deken over als ik zie dat hij moe is (deken van stokke hebben wij bij de wagen)) en zelfs een keer in de eetstoel van de ikea (hem er wel uitgehaald toen hij net in slaap was gevallen). En in eigen bed slaapt hij ook super goed! Hoe slaapt hij thuis? Neem je hem vaker mee ergens naartoe? Wat is hij gewend?
Tim slaapt eigenlijk alleen maar in zijn bedje. In de MC alleen als hij echt heel moe is en dan maximaal 45 minuten, in de wandelwagen hetzelfde, alleen als hij echt heel moe is (en een speen krijgt) en dan ook maximaal zo'n 45 minuten.
Hier sliep ze tot een paar maanden geleden overal en nergens maar nu eigenlijk alleen in bed en in de Ergo. In bed slaapt ze wel langer.
De eerste maanden sliep hij overal. Nu bijna nergens meer, zn eigen bedje, campingbedje als we ergens anders zijn wil ook nog wel 's lukken (als het donker is), en het bedje bij opa en oma. In de kinderwagen lukt alleen als hij heeeeeeel moe is en dan maximaal 30 minuten en als hij zijn speen heeft. Zelfde voor de auto. een hele dag weg lukt niet dus eigenlijk nog niet, we laten hem sochtends gewoon thuis slapen en gaan een middag weg... binnenkort wel een hele dag burger's zoo (best een eindje rijden voor ons) met de hele familie, dus ik ben wel erg benieuwd hoe dat gaat....
Leuk Ik kom daar regelmatig en is een leuke dierentuin. En weet je 1 keer een dag minder slaap is ook niet zo erg. Ze halen het de dag erna vaak dan toch wel weer in. Hier is het ook als hij niet wil slapen dan niet en dan komt het wel als hij wel wil of moe genoeg is.
Mijn zoontje slaapt overal. Sinds hij baby was al, en hij is nu net 2 jaar geworden. Heb ik echt geluk mee... ideaal!
Het wiegje of haar ledikant slapen het allerfijnst. Daarin is ze zo vertrokken en slaapt ze ook het langst. Ze slaapt in de wagen ( en maxi cosi ) wel, maar pas na een poos... Even wegzetten in de wagen als we op visite zijn werkt wel, maar dan slaapt ze maximaal 45 minuten. Bij de opa's en oma's hebben we ledikantjes staan, dus dan kan ze daar mooi in slapen!
Hier vrijwel alleen in haar bedje. Ook niet op schoot ofzo. In de auto soms en bij anderen in een slaaptentje maar momenteel gaat dat even wat lastiger. Hele dagen weg doe ik ook liever niet met haar aangezien ze snel overprikkeld is en niet zonder slapen kan.