Ik hoorde gisteren iets wonderlijks op de radio. Een gezin (vader, moeder, 3 kindjes van 8, 5 en een paar weken) woont in Almere. baby wordt 'snachts huilend wakker (what's new?), moeder voedt (beide borsten), kindje blijft huilen. Moeder stuur vader naar beneden om dan maar een fles te halen. Vader komt beneden in de keuekn, staat de waterkoker roodgloeiend en bijna in brand. Waterkoker uitgezet, baby stil en valt in slaap! Ik vond het echt wonderlijk!
wij hebben ongeveer t zelfde meegemaakt Rosanna was een paar dagen oud en bleef savonds maar huilen we lagen zelf ook pas 1,5 uur in bed en daarvoor had ze der voeding gehad dus we lieten er maar even liggen en hoopten dat ze weer ging slapen .. maar t ging maar door.. mijn vriend gng uiteindelijk kijken maar wat bleek hij rook brand .. en zodra hij de tussendeur naar beneden openmaakte ...alles vol met rook .. bleek er beneden een plantenstukje? helemaal te roken .... .(weten tot op de dag van vandaag niet hoe dat ka maar wel dat ons meisje ons op tijd heeft wakker gemaakt
Toevallig had ik dit ook gehoord op de radio. Vond het ook een heel wonderlijk verhaal. Was bij Capuccino, geloof ik.
Ja, die ook. Ik zoek ook mijn 5 favorieten uit en stem daar dan op. Hier staat de radio niet zoveel meer aan, omdat ik veel kinderliedjes draait. Maar in de auto altijd radio 2.