Mijn baby slaapt zo wild. Ik hoor steeds bonk bonk. Hij stoot zijn hoofdje steeds tegen het ledikantje. Hij slaapt in verschillende posities. Dat hoort er zeker bij of maak ik me weer zorgen om niks. Wat kan ik doen?
Zolang hij gewoon doorslaapt zou ik hem lekker laten. Sommige gaan nu eenmaal tig keer het ledikantje rond.
Haha dat is hier ook, alsof hij het bedje afbreekt! Gewoon laten hoor, zolang hij doorslaapt.. Dit is maar een fase en gaat vanzelf over.. Bij mn dochtertje heeft het ong 2 maandjes geduurd..
Slaapzakje liggen ze lekker bedekt door, maar beperkt hier echt niets in het bewegen in bed! Hier ook vaak hoofdje stoot in bed, meestal slaapt ze gewoon door. Soms hoor ik ( ze is 1,5 ) "Pok, auwe" en dan weer stil.
Dat doet mijn oudste ook Wij kijken elkaar hier soms aan van "au!" maar uit de kinderkamer komt verder niks. Het zal wel denk ik dan maar. Hij zit toch wel onder de blauwe plekken .
Wij werden er vanmorgen zelfs wakker van zo hard!! Hij ligt ook altijd bovenin bed als we 's ochtends op zijn kamer komen! Meestal met zn hoofd of rug tegen het hoofdeinde van het ledikant aan. Gelukkig wordt hij er niet wakker van, maar het klinkt alsof het wel pijn doet
Hier wordt ook steeds gebonkt. De oudste bonkt steeds met zijn hoofd tegen de muur om in slaap te komen. De jongste slaapt in alle posities en stoot zijn hoofd. Hij gilt er soms ook even bij. @Ratatosk, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
hahah herkenbaar! Toevallig ook het Ikeabedje? Dat maakt een kabaal joh! Maar hier deed de oudste het al en nu de jongste ook...ze slapen op de buik en knallen dan met hun hoofd tegen het bed als ze omdraaien en zichzlef naar boven duwen....
Hier nog zo'n drukte maker! Niet alleen met haar hoofdje maar ook met haar voetjes. Zowel in bed als in de box. hihihi.
hier was het ook altijd raak,we hebben het campingbedje op z,n kamer gezet,met zijn eigen matras erin....probleem opgelost!!
Mijn tweeling begon hier ook mee toen ze 7 maanden waren. Nu, 2 jaar later, doen ze het nog steeds ... Het is blijkbaar een manier om in slaap te komen maar als het midden in de nacht gebeurd dan is haast heel de buurt wakker.. best vervelend! Hier liggen ze dus ook in campingbedjes.