Hallo, Ik ben op zoek naar rompertjes (maat 74-80) met korte mouwen. Waar kan ik nu nog leuke vinden (voor een jongetje)? In de Hema zie ik alleen maar rompertjes met lange mouwen, maar dat vind ik ondingen. Groetjes, Hanna
Heb vorige week hier bij de hema nog gewoon korte mouwen gekocht hoor. (anders ff kijken op hema.nl en dan in jouw filiaal laten bezorgen)
Bij V&D kun je donkerblauwe rompertjes met korte mouw kopen. Mijn schoonmoeder heeft een paar weken geleden een donkerblauwe en een lichtblauwe voor me meegenomen...weet niet of ze ze nu nog hebben.
Hans Textiel; heb daar gisteren nog rompertjes met korte mouw gekocht voor het net geboren zoontje van mijn zusje.
idd, hans textiel - zeeman - wibra en ook hema. Ze zijn er in overvloed. Ik heb vorige week weer een stapel korte en lange mouwtjes gehaald bij de zeeman, wel voor een meid, maar er lagen er genoeg voor een jongen.
Ik heb ze laatst bij Hans Textiel gekocht, met blauwe en grijze hondjes ofzo, maar ze hadden vanalles om tussen te kiezen. Vond er weinig leuks bij zitten bij de Hema momenteel voor jongens.
Bij zeeman liggen ze nog volop. daar zijn ze ( hier in het dorp tenminste ) nog niet te krijgen met lange mouwen
Ik ook! een grijze en een donkerblauwe en ook eerder een setje in beige. Korte mouw, goede pasvorm en vlgs mij nu nog in de aanbieding ook!
Ik heb gisteren nog super leuke gekocht bij de Hema. Lime groen en turqoise korte mouwen. Zag ook nog genoeg andere kleuren met korte mouwen liggen.
Nou, ik heb vanmorgen nog één donkerblauwrompertje met korte mouwen bij de Wibra weten te vinden. Maat 74. Er waren verder wel leuken, maar allemaal met lange mouwen. Groetjes, Hanna