hard zijn kun je toch altijd nog? lekker bij je houden! Hier int begin 8 weken in draagzak daarna een pittige tijd gehad om de kleine in zijn bed te krijgen, ook dat is gelukt zonder te huilen: bij vermoeidheid in bed, mopperen mag maar bij huilen eruit, en opnieuw beginnen, weer wachten op de gaap zeg maar. maar consequent volhouden, uiteindelijk na ongeveer een week viel het kwartje, nu is het bij een gaap (dan kijkt ie verschrikt van dat deed ik niet ik wil niet naar bed) naar bed, hoe wakker dan ook, en het gaat prima. Maar voor nu? lekker dicht tegen je aanhouden! Kan me niet voorstellen dat er iemand in huis er op vooruit gaat om je kleine nu al te laten huilen...
die van mij slaapt s nachjts zonder problemen maar smiddags en begin van de avond is het altijd drama. En heb altijd hetzelfde ritueel voor het slapen gaan.
hier ook iemand ..die niet wakker in bed wil, dus valt hij in de box of in de armen in slaap..na 20 minuten brengen we hem naar bed en bingo 5 min later is ie wakker terwijl hij in diepe slaap was.. Dit doet hij overigens alleen bij het slaapje na het 'avondeten'.. de rest doet ie perfect. wat blijkt..tim, zijn papa deed dat slaapje ook slecht.. voor nu laten we hem in de box in slaap vallen en laten hem liggen tot laatste fles en dan gaat hij zonder problemen de hele nacht door (van 11-7 goed he!)...komt tzt wel... in de box merken we bv dat hij vaak effe licht wakker wordt, en ons dan ook echt nodig heeft. Baby's hebben nl geen objectpermanentie: dat is: als jij uit beeld bent bij een ouder kind, weet deze nog dat je ergens bent /bestaat. Een baby heeft dat niet..uit het beeld is uit het hart, en dan kunnen ze wel alleen voelen... succees