Lotte heeft ook wel momenten dat ze niets meer wil, niet spelen, niet op schoot, niet drinken en dan leg ik haar op bed. Dan kan ze daar nog makkelijk een uur met haar schaapje spelen zonder een kik te geven.
Zegt mijn moeder ook altijd Maar heerlijk toch. Mijn mannetje is ook verliefd op zijn handjes en kan echt een hele tijd daarna kijken. Het is tegenwoordig zo dat hij in de ochtend ongeveer een half uurtje loopt te spelen , kletsen met zijn handjes spelen heel rustig en lief. Echt even wakker worden. Ook ligt hij dan aan de andere kant van zijn bed haha. Als ik hem wakker moet maken (2 dagen in de week) is die echt gepikeerd en heeft die ruim een half uur nodig , als die zelf wakker wordt pakt die , die rust zelf. Ook voor hij gaat slapen (alleen voor de nacht niet) speelt die echt een half uurtje ongeveer. Hij is echt moe als ik hem op bed leg , maar zodra in bed ligt gaat die kletsen draaien lachen en kieren. Na een kwartier leg ik hem weer recht geef hem weer zijn speentje en dan kijkt die vaak nog even naar zijn handjes (stil) en dan valt die in slaap. Op het kinderdagverblijf moeten ze steeds kijken of die nog slaapt omdat die nooit huilt als die wakker wordt
Onze dochter doet dit altijd. Ik was juist in paniek de eerste keer dat ze huilend wakker werd. hahahaha
Heerlijk toch? Lekker laten liggen Dl doet het ook vaak. Als ze wakker wordt dan pakt ze haar knuffel die in haar ledikant staat (die laat ze bij inslapen met rust), en dan gaat ze kletsen. Als ik dan binnenkom krijg ik een brede grijns en vaak is ze dan nog niet klaar met kletsen en pakt ze teddybeer mee als ik haar uit bed til, dan zeg ik altijd dat teddy voor in bed is en dan gooit ze hem er weer in. s'ochtends valt ze wel eens weer in slaap nadat ze eventjes gekletst heeft, heeeeeeerrrrlllijk zijn die dagen dat ze dat doet
hier vaak gebeurd, meer wel dan niet. alleen nu heb ik een camera gelukkig, want ze trekt nu haar broek uit en haar luier.... en ik denk: oooow die slaapt nog lekker
Ow nee!!! Ik ken iemand die plakte de luier extra dicht met een tapeje werkte perfect.. Het duurt nog heel lang voordat dl dat gaat bedenkeb
Mijn zoontje wordt ook vaak wakker en blijft dan gewoon stil in bed liggen. Heerlijk in de weekenden zodat ik lekker uit kan slapen. Tijdens zijn middagdutje wacht ik gewoon tot hij geluid gaat maken tenzij hij gewoon 2 uurtjes achter elkaar heeft geslapen.