Volgens mij is dat bij iedereen anders, sommigen komen in het begin heel veel aan en valt het uiteindelijk mee, maar andersom komt ook voor. Ik ben nu ongeveer 2/2,5 kilo aangekomen..
Ik zat tot zestien weken op vier kilo aangekomen. Daarna is het vlot gegaan. Enerzijds gewoon doordat mijn buik ineens enorm begon te groeien anderzijds door de extreme hoeveelheden vocht die ik vasthou. zit nu op al 14 a 15 kg....
Zo zie je dat het overal heel verschillend is... Ik ben tot nu toe net 1 kilo bijgekomen... Je ziet buiten een kleine bolling ook verder niks aan mij, dus ik denk dat het ook ligt aan hoe snel het buikje komt en de bouw van je eigen lichaam. Ik ben nl heel slank en kan niks bijkomen (weeg nu ook maar met die ene kilo erbij 44 kilo! Het is weinig, maar dat is al jaren zo.) Gr. Miranda
ik woog ongeveer 72 / 73 kilo en ben nu 80 kilo...ben dus 7 a 8 kilo bijgekomen. Lijkt wel alsof ik meer aankom als de rest?? Misshien komt het ook wel omdat ik net met Sonja Bakker was afgevallen en toen ging ik natuurlijk weer ineens "gewoon" eten (tenminste iets grotere porties en af en toe een snoepje!)
ik 8 kilo, maar zolang je jezelf er maar goed bij voelt. iedereen zit anders in elkaar, en elke zwangerschap is anders.
Hoi hoi Ik ben de eerste weken alleen maar afgevallen, tot ong de 20e week, nu kom ik als een idioot aan. Afgelopen 3 wkn 5 kilo!! Ik maakte me eerst wat zorgen hierover, maar dit is blijkbaar toch niet nodig geweest! haha. Dus misschien komt het bij jullie ook iets later net als bij mij. Groetjes aline
Ik ben in de eerste 20 weken ook maar 1,5 kilo aangekomen. Maar na die tijd kom ik wel een pond per week aan. Dus maak je maar geen zorgen die kilo's komen vanzelf.
Ik ben in het begin (eerste 3 maanden) veel aangekomen, daarna ging het ineens veel langzamer, rond week 23 ofzo weer een paar weken een groeispurt en nu sinds anderhalve maand weer stabiel. In totaal nu op +14 kilo. Het is voor iedereen heel verschillend, er is echt geen peil op te trekken.