Zo kwaad!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicolevanl, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

15 mei 2009
    117
    0
    0
    Ik moet het even kwijt...gisteren ging ik mijn zoontje halen bij de creche. Hij was lekker buiten aan het spelen. Zegt de leidster: oh hij is een beetje nat..ik voel aan zijn korte broek en inderdaad een beetje nat. Ik pak hem op en we gaan naar de auto. Ik wil hem in het stoeltje zetten, mijn hele t-shirt nat en stinken. Thuis aangekomen heeft hij een luier..zo vol heb ik hem nog nooit gehad. Helemaal nat en ook nog met poep. Ik had die ochtend al gezegd dat hij diaree had. Zijn billetjes waren vuurood en een billendoekje eroverheen zorgde ervoor dat hij het uitkrijste... zo zielig! Dit kan toch niet zomaar!!!!!

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nee dat vind ik ook niet kunnen, zeker as je al hebt aan gegeven dat hij aan de diaree is.
    arm manneke, wat goed helpt is de billen met olie insmeren inplaats van sudocreme of bepathen.

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aaaah wat zielig! Ik zou er wel even een melding van maken of een gesprek aangaan met de leidinggevende, want vind dit belachelijk! Hij moet wel lang in dezelfde luier gelopen hebben, wil hij zo overvol raken hoor! :x
    Z'n billetje lekker in een badje wassen en ik zou hem ook zoveel mogelijk in z'n blote billen laten lopen als het kan. Dan kan het indrogen en dat voelt prettig ook voor z'n huidje.

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik zou wel een gesprek aangaan met de leidinggevende maar niet gelijk kwaad worden.
    Mijn zoon heeft ook wel eens een volle luier en diarree en heeft dan ook heel snel luieruitslag.
    Dan heb ik hem echt een half uur daarvoor nog verschoond!
    Diarree is ook vocht dus dat trekt ook in de luier.
    Mijn ervaring is dat luieruitslag echt heel snel kan ontstaan.

Succes ermee!

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Luieruitslag wel maar een overvolle pamper zodat je eigen shirt er nat van wordt als je hem oppakt écht niet dus he..

6. adi

adi Niet meer actief

Bij mijn zoontje zijn ze ook een keer vergeten om zijn luier te verwisselen (en dan de halve dag denk ik). Ik had hem ook zeiknat thuisgekregen, zijn rompertje was van voren en van achteren helemaal nat.
    Ik heb het tegen de leidsters gezegd, en nagevraagd hoe het kon gebeuren. Hier hebben ze echt serieus opgepakt, nagegaan wie die dag 'luier-dienst' had en wat er op hun eigen lijsten stond. Ze hebben zich echt 4x verontschuldigd. Sindsdien gaan ze altijd helemaal droog naar huis, nooit meer een incident geweest.

Ik weet niet of het iets is om met de leidinggevende te bespreken. Ik zou het eerst met de leidsters opnemen, en navragen hoe het kon gebeuren..

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zou zeker met de leidster praten. als ji jaangegeven hebt dat hij diarree had moeten ze daar extra op letten vind ik (mag hopen zij ook). niet normaal dat je je kind zo meekrijgt.

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Inderdaad bespreekbaar maken. Dit mag geen 2e keer gebeuren. arme pop. Ik heb onlangs billenspray van zarqa gekocht en dit werkt hier geweldig. Je hoeft dan ook niet meer met je vingers over de zere plekjes te wrijven met sudocreme

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik dacht eerst dat je bedoelde dat hij een beetje nat was omdat er met water gespeeld was....Maar dit is echt erg! Als ze weten dat hij een beetje nat is.....waarom dan niet gelijk een schone luier?

10. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    heb je de leidsters er op aan gesproken?
    wanneer was hij voor het laatst verschoond?

niet gelijk oordelen ;) eerst de feiten op tafel krijgen.

11. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    te gek voor woorden!

12. girl21

girl21 Niet meer actief

ow zielig!

zou er wel iets van zeggen.. moet toch niet kunnen..

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik heb het bij mij ook een x gehad... ik rook het al toen ik binnenkwam dus zei hard genoeg, heb jij in je broek gepoept jongen... dus die stagiair zei: ow, das nog maar net dan want ik heb net gekeken... ik zeg nou geef maar effe een pamper want ik ga hem eerst verschonen voor we de fiets op stappen... nou ik deed die luier open en riep: neem maar gelijk een pot sudocreme mee want dit is niet van net hoor! en hij had het wel begrepen!

soms doen ze zo makkelijk op een creche... tijd om te bellen en puzzelboekjes in te vullen hebben ze wel... maar om even een pamper te verschonen of af en toe effe te checken of ze een nieuwe pamper nodig hebben ofzo of even een snotneus afpoetsen hebben ze het te druk voor... ik heb mij al een paar x goed kwaad gemaakt... gelukkig gaat het nu wel een stuk beter

14. luuus

luuus Niet meer actief

ehhh sorry........:( dat dit bij jou creche gebeurd betekent niet dat het overal zo gaat.....;)

ts--->
    ik zou als ik jou was zeker een gesprek aangaan met de leidinggevende, echt belachelijk hoor dat kan echt niet...!!!

15. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    zoohee, wat een reactie van sharon20 zeg... Ga aub niet alle kdv's over 1 kam scheren, want het gaat heus niet overal zo!!!!
    Waar mijn zoontje zit is zoiets nog nooit gebeurd, en zelfs als mijn man hem komt brengen en hij is wat aan de late kant voor zn werk, en het kleine mannetje heeft op het laatst nog gepoept willen ze best de luier even verschonen!!! Als we hem ophalen is het vaak rustig, en zie ik vaak door het raam al dat de leidster + stagiaire met hem zitten te spelen (ipv puzzelboekjes invullen..)!
    En op het kdv waar ik zelf werk (een ander dus), hebben we niet eens de tijd om een puzzelboekje in te vullen, komt niet eens in mn gedachten op, altijd wel wat te doen..

16. luuus

luuus Niet meer actief

helemaal mee eens maartjev....
    echt wat een debiele reactie

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik werk op in de kinderopvang en je hebt gelijk, we doen de hele dag niets anders dan bellen en puzzels maken, nou goed! :(

18. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nou nou die reacties naar Sharon20 zijn ook wel erg heftig he... Dit zijn haar ervaringen met haar creche/kdv... kan toch!? Laten we voor de grap eens een keer ontopic blijven?!

TS, ben je al op school geweest?

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Ik zou ook kwaad zijn. Hier is het wel eens gebeurd hoor, dat ik haar in een zeiknatte doorgelekte luier meekreeg (geen diarree ofzo) en daar heb ik ze de volgende keer gelijk op aangesproken, ik voelde pas dat ze was doorgelekt toen ik haar in de auto zette en thuis bleek haar luier dus echt vol plas te zitten. Hadden ze zelf niet gemerkt.
    Verder gebeurde het wel eens dat ze haar oppakten als ik haar op kwam halen en ze net in haar broek had gepoept, dan werd ze natuurlijk gelijk nog verschoond. Dat vind ik raar, dat die leidster zegt dat je kindje nat is, maar niet gaat verschonen en een nieuw setje aantrekt.

20. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heb ik ook een keer gehad, niet met diarree, maar sophie plast heel veel. regelmatig na 2 uur zit ie al bomvol. 1 leidster houd het heel goed rekening mee, maar andere niet zo. gaat altijd wel redelijk, tot 1x was ik het vergeten te vragen of ze al schone luier had. toen we thuis kwamen dacht ik eraan, bomvol + poep wat er al even in zat en billen waren rood. volgende dag aangegeven, leidster die het altijd in de gaten houd, gaf aan dat ze er een klacht van ging maken. en sindsdien wordt mij altijd verteld bij het halen dat sophie net een luier om heeft.

Deel Deze Pagina