Baby 7 maanden slaapt veel (ong 18 uur per dag)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FEE88, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Mijn jongste dochter is over 3 dagen 7 maanden, ze is met 37 weken gehaald en had aan het begin wat probleempjes met drinken maar verder deed ze het super! Ze is nu dus bijna 7 maanden weegt nu bijna 9 kilo en is 74 cm lang. Een grote zware baby dus ;). Maar mijn vraag is hoeveel uur/dutjes sliepen/deden jullie kindjes met 7 maanden? Mijn oudste deed toen nog maar 1 en soms 2 dutjes extreem de andere kant op...

Mijn jongste slaapt nu gemiddeld 17 uur per dag... 'S nachts van half 8 tot 8, dan van 8.30-10, 12-15 en 16-17. Wakker houden heeft geen zin, ze slaapt al zodra ik haar fles geef...

Ik had het voor gein eens opgezocht maar zag dat 14 uur nu normaal is en dat ze richting 2 dutjes zou moeten gaan...?

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Maakt dat wat uit eigenlijk? De een slaapt meer en de ander slaapt minder, daarom is een bepaald getal ook een gemiddelde.

Belangrijk is dat je kind de slaap krijgt die hij/zij nodig heeft en het daar goed op doet.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier ook een slaapbaby en hij slaapt nog steeds zo'n 15 uur. Als ze als ze wakker is gewoon actief is en ze het goed doet heeft ze het gewoon nodig...

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Mijn meisje slaapt elke ochtend een half uur tot een uur. Elke middag 2 à 3 Uur gemiddeld. En elke avond een half uurtje (vaak ff in mijn arm omdat ze het net vol kan houden en huilerig is). En 's nachts 11 uur ongeveer. Aardig hetzelfde
    Ze speelt en ontdekt veel. Daar is ze vaak zo moe van. Ik kijk er niet van op hoor. Jouw meisje gaat ook als een speer. Mijne ook. Ieder kind is uniek. Trek je niet teveel vd gemiddeldes aan, want gemiddeld zou ze ook minder moeten kunnen he ;)

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mijn zoontje sliep ook zoveel op die leeftijd en is nog altijd een slaapkop.
    Nu is hij bijna 2 maar slaapt nog altijd 14-15 uur per dag hoor.
    Tussen de middag nog minimaal 2,5 tot 3 uur!!

Gewoon een lekker slaapkopje dus. :)

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier ook een lekkere slaapkop hoor. Hij doet ook weleens 3 slaapjes overdag. Hij slaapt de nacht ook lekker door. Zo'n 13uur.

Lekker van genieten zou ik zeggen. Ze zullen het wel nodig hebben.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier nu meestal nog 16 uur dus 18 uur lijkt me niet raar. Sliep ze hier denk ik rond die tijd ook wel.

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    L slaapt nog een uurtje na haar fles van 7 uur
    en dan van 11 tot 1 ongeveer
    van van 3 tot 5
    en dan van 8 tot 7, dus 16 uur.
    Ze zullen het wel gewoon nodig hebben!

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Onze dochter heeft ook vrij lang nog zoveel geslapen. Tot voor kort sliep zeg gerust 16 uur op een dag. Is wel over sinds ze een groter bedje heeft waar ze gemakkelijk zelf uit kan klimmen. Nu slaapt ze nog 13-14uur per etmaal.

Deel Deze Pagina