Baby-Walz heeft WALGELIJKE kinderwagens!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ThunderAngel, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    nou ik heb even gekeken.. het zijn inderdaad echt lelijke wagens hahaha :p!

en dit ding snap ik al helemaal niet

:rolleyes: :)

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
  3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    :) :) :) Dat ding zag ik ook al, zoiets werkt toch niet? En alsof je gaat wandelen met een koffer. Hoogstens een stukje op het vliegveld. Het ziet er ook niet echt comfortabel uit.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    @siem: wat een verschrikkelijk grappig plaatje! Is misschien wel wat voor de oppasoma's van tegenwoordig, als je even naar het winkelcentrum moet haha! Het kind lijkt niet echt lekker te zitten nee!

5. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ach ik vind lang niet alle spullen van babywalz afschuwelijk. Idd die dingen met achterlijke beren etc. erop hoeven van mij ook niet. Maar probeer maar eens ergens anders een kinderwagen van onder de 200 euro te vinden die er een beetje redelijk uitziet (tja op het plaatje zag hij er redelijk uit). Tegenwoordig lopen zelfs 16-jarige moeders zonder werk achter een bug-a-boo of Stokke. Dan vraag ik me echt af hoe ze dat doen!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    flink sparen :) ik heb een quinny buzz omdat ik die mooi vond en ja koste toch ook bijna 700 euro en dan nog een maxicosi en voetenzak erbij van 179 euro. ik was toen 21 maar vond dus ook geen leuke kinderwagen voor een lage prijs. o en weet je wat ik werk niet :) en me vriend heeft een normaal inkomen :) wat ik wel moet zeggen me moeder heeft me gesponsert met 400 euro :D anders had ik wel wat harder moeten sparen of misschien toch de baby walz moeten openslaan

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    mijn schoonzusje was 16 toen ze zwanger raakte en ze heeft van mij de bugaboo gekregen haha :)

zo kan het ook.

Maar soms vraag ik me ook af hoe sommige het duurtst van het durste altijd hebben en nog huisvrouw zijn ook. Ik ben ook wel huisvouw maar daan loopt echt niet in super dure kleding rond

8. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    wat ee lelijke wagens!
    jee!

wij in nl zijn toch wel modieus en wij vrouwen.. t moet ok nog goed bij ons passen.. tis toch een soort accesoire die wagens.. tja je loopt er toch mee..

zelf heb ik ook de stokke.
    duur in aanschaf, maar verkoop m hierna weer. Dus wat ik dan kwijt ben, zou ik ook kwijt zijn in een andere wagen..

tis alleen een iets duurdere investering

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Marktplaats staat vol met tweedehands kinderwagens hoor, daar kun je veel mooie wagens uitzoeken voor ruim de helft minder dan de nieuwprijs! Ik heb ook een hele nette tweedehands quinny gekocht, ziet er nog prima uit en rijd ook prima! In mijn album zie je de wandelwagen staan.

10. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    werken en sparen ;)

11. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Er staat ZONDER WERK, eventjes wat beter lezen ;)

12. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    maar hoe weet je nou of 16 jarige moeders wel of geen werk hebben ? ;)

+ je kan nog altijd van marktplaats kopen ..
    en sommigen zullen wel spullen van hun ouders hebben gekregen.

13. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ach en weet je ,het is ook maar net idd wat voor een eisen je aan de wagen stelt,een vriendin van ons die rijd die esprit 4 wieler van de babywalz en is er hartstikke content mee,het volgende kindje gaat er ook weer in......Wij zijn begonnen met een 2e hands driewieler maar het had even goed een babywalz wagen kunnen zijn ivm financien....Vind sommige wagens er echt niet zo heel erg leijk uitzien,maar ja smaken verschillen.....

14. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Die Esprit ziet er op het plaatje idd mooi uit. Maar is echt een meidenwagen.

15. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ook in het echt is het een leuke wagen om te zien...en heel stevig ding....Ok niet erg compact maar ja dat moet dan net een eis zijn......En ik vind het best een unsex wagen hoor,dat donkerblauw met rood,kan wel voor beiden...Smaken verschillen ;)

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaahhhha die baby-walz... :)

ik zou idd op marktplaats kijken, hebben ze vaak nog hele mooie goede wagens voor een goede prijs.

17. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Het is ook nog eens een enorm rotbedrijf. Ik had op gegeven moment iets gekocht wat niet goed was. Kreeg ik mijn geld wel terug, maar een paar weken later een incassobureau omdat ik niet betaald zou hebben?! Ik bellen, nou het komt goed mevrouw. Niet dus. Nog 3 brieven later, ik bel weer, zeg dat ik op zo'n manier niets meer bestel. Zeggen ze doodleuk: nou u geeft toch al bijna niks uit, dus daar zitten we niet mee.

Trouwens, dat koffertje daar heb ik echt om in een deuk gelegen, wat een ding zeg!

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

:)

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb onze kinderwagen van marktplaats voor 150 euro
    zag er goed uit piept niet geen beschadigingen

net als onze babykamer

jah van sommige denk ik ook man wat een lelijk ding en dat voor zoveel geld

20. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik heb liever een duurdere kinderwagen dan een kinderwagen van de Babywalz waar de bak erdoor heen zak, (teminste ik meende dat net te lezen hier) dat kan ik ook niet echt veilig noemen.

Deel Deze Pagina