Wie o wie weet waar je leuke disney dingen kan kopen voor de baby kamer. We zoeken met name Donald duck, Katrien Duck en Kwik, Kwek en Kwak. Nu hebben we 1 website gevonden: http://www.toybarn.nl Maar misschien weet iemand nog iets. Ik hoor het graag.
Ik heb nogw el allerlei schilderijten van disney (wel hele mooie). Maar ik weet niet of het van donald is, dan moet ik even gaan kijken. Ik weet ook niet of mijn vriend het kwijt wil, dus dat moet ik dan nog overleggen. Maar ik weet niet of je dit ook zoekt (anders zou ik eventueel foto's op kunnen sturen).
hihi, en in disneyland! Ik kom er zelf regelmatig en daar hebben ze hele leuke dingen. Maar voornamelijk speeldoosjes, knuffels, kleertjes, speelgoed, servies en bestek.
Ja we zijn voor onze huwelijksreis in juli in Disney Hong Kong geweest, maar we durfden op voorhand niets te kopen. Hadden we dit nou maar wel gedaan.
Als je wilt kijken heel erg aag. Overleg maar eventjes en doe wel op het gemakkie hé. Als je tijd hebt maak maar een foto'tje als je vriend het er mee eens is. Wij hebben nog 28 weken te gaan. Dus hebben geen haast.
hoi hoi wij hebben ook disney, kijk maar op onze website (kamertje) gewoon bij google in tikken en dan vind je ontzettend veel! succes
Je kan ook even kijken op www.donaldduck.nl. Daar hebben ze een webshop. Die schilderijen hebben ze trouwens ook vaak bij leen bakker, kwantum dat soort woonwinkels.
Wat een onwijs leuke vitrage. Echt super leuk. Weet je nog waar je die gekocht hebt? Ik vind ze echt super leuk.