Baby wanneer kom je? 40+5

Discussie in 'De bevalling' gestart door MamaAnna, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnna

MamaAnna Actief lid

7 nov 2009
    110
    0
    0
    Gefeliciteerd! Hier de hele dag al heel veel harde buiken (terwijl ik niets doe). Dat heb ik sinds gisteren, daarvoor helemaal geen harde buiken. Dus ik hoop echt dat er snel iets gaat gebeuren!

2. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hier ook een hele nieuwsgierige hoogzwangere. Ik ben nu 1 dag overtijd maar nog helemaal geen tekenen van een aanstaande bevalling. Meisje is nog niet eens volledig ingedaald.
    Bij mijn zoontje gebeurde dat pas een dag voor de bevalling. Ik ben toen met 41 + 1 spontaan bevallen. Die hele zwangerschap had ik 9 juni in mijn hoofd 1 dag na de uitgerekende datum, die week wachten viel toen wel erg tegen. Nu ga ik dan ook maar uit van 8 a 9 juni. Alhoewel van zondag op maandag wil ik nu het liefst dan heeft mijn favoriete vlos dienst. Maar wordt het toch later pas uiterlijk donderdag wil ik gestript of ingeleid worden, omdat mijn vorige bevalling qua pijn heel erg meegevallen is. Ik heb het idee dat een opgewekte bevalling pijnlijker is zoals ik in de bevallingsverhalen lees. Maar ja bij een tweede kan alles zoiezo anders zijn.

Spannend, ik ben heel benieuwd hoe en wanneer iedereen gaat bevallen.

Odess, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een vlotte bevalling! Ik ga je bevallingsverhaal even opzoeken.

3. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    MamaAnna, dat klinkt goed ik hoop dat je snel je baby in je armen hebt!

4. MamaAnna

MamaAnna Actief lid

7 nov 2009
    110
    0
    0
    @Marykay: nou 2 dagen lang heel de dag harde buiken en vannacht: helemaal niets. Heb heerlijk geslapen en mijn buik was vanochtend weer helemaal soepel. Dus we wachten weer verder af. Vandaag alweer 41 weken zwanger! Mijn dochter kwam met 39+6....

Voel me nog steeds goed. Het vervelendste vind ik eigenlijk dat mijn vriend al vakantie heeft en ik wil hem natuurlijk graag thuis als de baby er is. Nu zitten we allebei maar een beetje te wachten. Zo zonde. Hij heeft nog 2 weken vrij, dus hoop echt dat de baby snel komt.

5. Bastet

Bastet Niet meer actief

Zo, slecht geslapen vannacht!:(
    Ik ben uiteindelijk maar op de bank gaan liggen, die ligt iets beter dan mijn bed.

Ik heb straks om 10.30 uur afspraak in het JBZ, eerst CTG en dan gaan we eens kijken wat we verder gaan doen.
    Het enige dat ik op dit moment zeker weet is: geen KS!
    Maar ja, die kans is gewoon aanwezig. Zo reëel ben ik dan ook wel weer.
    Ik voel wel een klein beetje gerommel, maar dat kunnen ook de zenuwen zijn. ;)

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Op 1 juni postte ik hier ook nog, op 2 juni bevallen van een gezonde dochter! Met 41 weken en 3 dagen, 1 dag voor de geplande inleiding. Heerlijk! Jullie allemaal een hele fijne bevalling alvast!

7. MamaAnna

MamaAnna Actief lid

7 nov 2009
    110
    0
    0
    Dat klinkt hoopvol. Hopelijk gaat het hier ook snel beginnen!

8. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Gefeliciteerd Kiwi!!! Geniet er lekker van!

Hier zit ik ook nog steeds op het wachtbankje. Er is weinig gaande, afgezien van wat vaker harde buiken. Maarja, dat hoeft ook nog niets te betekenen. Ik moet maandag of dinsdag naar het ziekenhuis voor een echo en een CTG. Ben benieuwd wat ze zeggen...
    Mijn moeder is beide keren bevallen met 40wk + 3dgn (net als twee vriendinnen van mij), dus ik heb goede hoop dat het hier ook vandaag eindelijk gaat beginnen!!!

MamaAnna: ik duim voor je hoor! Gaan ze je nu ook strippen? Hier doen ze dat met 41 weken (als die mogelijkheid er is).

9. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    hier vandaag 40+5 en nog steeds niks!

Ook geen gerommel of iets wat erop lijkt dat het gaat beginnen, dus blijven afwachten!

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Odess en Kiwi gefeliciteerd meiden!!! Wat super!!!
    @Hier..nu 40+4 maar ook nog geen nieuws of tekens....
    We wachten maar weer af!!!

11. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    @ MamaAnna, je harde buiken dus weer afgezwakt, maar wel lekker dat je goed geslapen hebt, dan ben je lekker uitgerust voor de bevalling.Ik slaap de laatste paar nachten echt onrustig steeds om 6 uur een tijd wakker.
    Zonde idd van de vakantie van je man, dat jullie zo zitten te wachten. Mijn mans vakantie gaat pas in als meisje geboren. Hij was nu wel rond de uitgerekende datum vrij gepland, maar vanavond en morgen weer werken.

@ Bastet, je bent nu in het ziekenhuis ben heel benieuwd of ze nog wat doen na de CTG

@Kiwi1, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

@Migga en al gerommel? Ik hoop dat het nu zelfde gaat als bij jouw moeder en niet zolang hoeft te wachten als bij je zoontje.

@ Leandrotje en Stampertje23 ik wacht gezellig met jullie mee!

12. MamaAnna

MamaAnna Actief lid

7 nov 2009
    110
    0
    0
    @Migga: nee, strippen wil ik niet. Ik ben GBS-draagster (bacterie in schede) en ben bang dat baby eventueel besmet wordt als ze me strippen. Volgens verloskundige kan het wel, maar ja er is ook kans op het breken van de vliezen en dat moet ik dus niet hebben. Wil geen enkel risico lopen. Moet sowieso in ziekenhuis bevallen aan infuus met antibiotica. Dus we wachten nog maar even af.

13. Mama101

Mama101 Lid

16 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    petje af voor de meiden die overtijd zijn.ik ben 39 wk maar heb nu toch echt wel zo iets van wanneer kom je??ik kijk ook op tegen volgende week, dan is mijn man aan het werk en dan heb ik overdag de zorg voor ons zoontje, dat begint nu toch wel zwaarder te worden zo op het einde. Nou ik duim voor ons allen!

14. Pingu

Pingu Niet meer actief

Ik kom mij ook melden hier!
    Onze eerste is geboren met 40 + 3, dus ik heb een stille hoop dat ons manneke dit weekend komen gaat. Het rommelt al wel een aantal dagen en ik heb een heel zwaar gevoel op mijn schaambot momenteel.

Iedereen heel veel succes met wachten.

15. MamaAnna

MamaAnna Actief lid

7 nov 2009
    110
    0
    0
    Hier rommelt het ook weer. Harde buiken iedere 10 minuten. Maar ja dat heb ik de afgelopen dagen al heel veel gehad. Ga nu maar even douchen, kijken of het weer afzwakt of niet...

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @MamaAnna...hoop zo dat het heeft doorgezet meid!!!
    @Mama101...hoe oud is je zoontje?? En kan me voorstellen dat het dan best heftig is...het is mijn eerste dus kan de rust pakken die ik wil/nodig heb..maar dat zal voor jou niet gaan met een mannetje al om je heen!!!
    @Pingu ik hoop het voor je meid!!! Ik duim voor je :D..

@hier..helaas nog helemaal niks aan gerommel!! Had vanmiddag even enorme kramp bij de AH (bij de kassa) en dacht Yes..kom maar op..nu doorzetten...maar helaas!! Dus was gewoon een flinke harde buik....
    Hoop morgen meer babynieuws te lezen hier...
    Liefs

17. MamaAnna

MamaAnna Actief lid

7 nov 2009
    110
    0
    0
    Grrr, alles weer rustig hier. Werd om 2 uur wakker en nergens meer last van. Ben zo gefrustreerd nu dat ik er niet van kan slapen. Heb aan de ene kant zin om alles hier kort en klein te slaan in huis en aan de andere kant om een lekker potje te gaan zitten janken. Eigenlijk slaat het nergens op, want ik voel me lichamelijk echt nog prima, mijn geduld is alleen echt helemaal op. Frustratie zal de bevalling ook wel niet echt op gang brengen.

Hoe gaat het bij jullie? Zijn er vannacht nog kindjes geboren?

18. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    hier begon het gisteren te rommelen, maar heeft nog niet doorgezet. het rommelt nu ook nog wel af en toe.

Morgen zoizo voor de 41 weken controle naar het ziekenhuis, ben benieuwd hoe hummel het maakt in me buik!

hier trouwens ook een uk rondrennen van 1,5 jaar, erg vermoeiend!!

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@MamaAnna...wat baaleh en frustrerend meid!!! hier rommelt er gewoon nog niks dus heb ook nog niet echt de hoop gehad dat er iets gaat doorzetten!! maar kan me voorstellen dat als het begint te rommelen dat het enorm frustrerend is als het niet doorzet!!! Knuff...
    @Leandrotje...zal idd vermoeiend zijn met nog zo'n kleintje in huis!!! Hoop dat je morgen niet op controle hoeft maar gewoon je kleintje in je handen kan houden!!

@hier..helemaal NIKS!!!!
    Liefs

20. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hier ook helemaal NIKS !!!

@MamaAnna: die harde buiken om de zoveel minuten had ik gisteren ook, dus ik was er van overtuigd dat het vannacht door zou gaan zetten. Maar nee hoor, het was vannacht juist weer helemaal rustig en werd vanmorgen met een hele ontspannen buik wakker....
    Ik begrijp je gefrustreerde gevoel precies! Als ik eraan denk dat ik bij mijn eerste zwangerschap na 42 weken moest worden ingeleid, dan denk ik: hoe heb ik dat in vredesnaam volgehouden!?!?!? Dat zou ik nu echt niet meer trekken!!!

Ik heb ook echt helemaal geen zin in de dag.... wat staat er op jullie programma? Ik denk dat ik zo maar even naar de Primera ga voor een stapel tijdschriften en dan ga ik de hele dag onder de parasol zitten lezen. Ik vind het echt moeilijk om nog dingen te verzinnen om de tijd mee te doden.
    Wellicht ook nog maar even een ananas verorberen...;)

@Leandrotje: ik ben ook benieuwd wat ze morgen tegen je zeggen bij de controles. Maar hopelijk kun je je afspraak voor die tijd nog afzeggen natuurlijk!

@Pingu: ben benieuwd of jij wat te melden hebt....?????

Deel Deze Pagina