echt irri als het weer afzakt, steeds een soort vals alarm.. Daar wordt je toch onzeker van.. En vrouwen kunnen van nature al onzeker zijn, waarom bedenkt moeder natuur dan die voorweeen??alsof we het op het moment supreme al niet zwaar genoeg zullen hebben..dan wordt er vooraf ook nog even een 'spelletje' met ons lichaam gespeeld!
hallo meiden, Om 10.00 uur moest ik aan de ctg voor controle. tijdens de ctg begonnen de weeën ineens uit zichzelf rond kwart over 10! Om half 11 mochten we naar huis om de weeën af te wachten, maar wou dat liever niet omdat Max ook zo snel ging. Weeën kwamen goed door en om 11.57 uur ben ik al bevallen in 2 persweeën! zo gigantisch snel, geen knip op scheur, echt helemaal super Was om 14.00 uur alweer thuis, gedoucht en alles net geboren: helemaal gaaf al zo zat ze in de buik: in de wieg: en rondkijken thuis:
woooow das snel! Ik las al even een tijdje mee haha. Gefeliciteerd! Wat een prachtige dochter. En jeetje wat ontzettend snel allemaal. prachtige foto's. geniet van elkaar!
@Leandrotje....wat een prachtig meidje!!! En wat snel...!! Geniet van je prinsesje... @hier..nog steeds niks...!!
Leandrotje, gefeliciteerd!!! Wat een prachtige foto's, word er eerlijk gezegd een beetje emo van! Roept herinneringen van mijn vorige bevalling op! Ik wil ook weer zo graaaaaaaaaaag!!!! Fijn dat het zo snel gegaan is, daar zou ik meteen voor tekenen!
Leadrotje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat snel ineens, dat ze je naar huis wilde laten gaan, jeetje zeg! Mooie foto's. Ik heb nu wel heel sterk ik wil oooooooooook!!! Migga en Stampertje laten we hopen dat dit onze nacht wordt! Mijn favo vlos heeft vannacht dienst ik hoop echt dat mijn man haar moet bellen.
wow leandrotje, gefeliciteerd!! En wat een snelle bevalling uiteindelijk!goh daar teken ik voor!eindelijk genieten meid!
@Marykay: en, en??? Is er bij jou wat gebeurd vannacht? Hier nog steeds niets hoor........ Het klinkt gek, maar ik begin gewoon een beetje het vertrouwen in mijn lichaam de verliezen.... de vorige keer kwam er ook al niet spontaan een bevalling op gang en moest er na 14 dagen ingegrepen worden, nu lijkt het gewoon op hetzelfde uit te draaien.... Morgenochtend moet ik naar de gyn voor CTG en echo. Ben zo benieuwd wat ze zeggen! Ik heb er over nagedacht wat ik ga doen als ze vragen als ik deze week nog ingeleid wil worden. het klinkt gek, maar dat weet ik dus niet!!! Aan de ene kant wil ik zoooooo graag bevallen, maar aan de andere kant zou ik ook graag natuurlijk willen bevallen. Als bewijs dat mijn lichaam het wel echt zelf kan, en omdat thuis bevallen mij zo bijzonder lijkt. Nog maar even afwachten! Stampertje, sta jij ook nog steeds op knappen??
@Migga, nee hier helaas ook nog steeds baby in buik. Wel goed geslapen vannacht helemaal niet wakker geworden zelfs niet voor toiletbezoek. Ik hoop zo voor jou dat je een natuurlijke (thuis)bevalling mag meemaken. Misschien ben je morgen wel stripbaar. Volgens mij laten ze je bij een tweede je nooit tot de 42 doorlopen. Dus ws wordt er wel gesproken over inleiden. Ik ga morgen ook weer naar de vlos, ik laat dan ook nog niks doen ik wil het moment van 41 + 1 voorbij, toen ben ik van R.emy bevallen. Donderdag ga ik me denk ik laten strippen als er nog niks spontaan is gebeurd. Ik wil liever ook niet laten inleiden in het zh. Wat doe je verder op de dag, ben je heel rustig of zoek je veel afleiding? Ik probeer zoveel mogelijk te blijven doen en afspraken te maken. Ga morgen maar gewoon naar de dierentuin als het weer het toelaat. Het heeft leandrotje ook geholpen ; )
@Migga..kan me wel voorstellen meid dat je aan het twijfellen bent!!! Je wilt het zo graag zelf doen..maar je bent het ook zat... Hoop dat je lichaam snel je kleine eruit werkt en je fijn thuis kunt bevallen... @MaryKay..jij dus ook nog niet...dat je de dierentuin nog door gaat strompellen petje af hoor... @hier..ook nog steeds hoogzwanger...vandaag 41weken!!!!! Morgen gaan ze kijken of ze me kunnen strippen...ik wil zo graag.... Ben zo benieuwd naar ons kleine wondertje en wat het is en hoe het eruit ziet... Ben het nu gewoon echt zat... Liefs
Ik lees dit topic nu pas. Ben niet zwanger of zo, maar vind het altijd leuk om te lezen en spannend ook voor jullie. Leandrotje: echt een prachtig meisje, van harte. Iedereen succes verder.
Zo het is hier rustig. Ik hoop dat jullie allemaal bevallen zijn. Hier een rotnacht gehad. Helaas niet door weeen, maar door licht slapen en manlief die bij iedere beweging van mij rechtop in bed zat. Wel heel zoet, maar ik hoop dat we vannacht weer iets beter slapen. Migga succes bij de gyn en de vlos. Ik hoop dat gestript kan worden en daarna lekker thuis bevallen! Stampertje jij vandaag misschien ook gestript, las ik in een ander topic. Mama101, hoe gaat bij jou? MamaAnna, en???? M78, ik hoop dat je je kindje in je armen hebt als ik het goed heb ben je gister ingeleidt. Ik ga om 11u naar de vlos, maar laat me nog niet strippen. Ik voel wel lichte ongikrampen ik denk dat mijn baarmoedermond aan het verweken is. Ik hoop nog steeds op een natuurlijk begin van de bevalling.
Ik ben 40+1 vandaag... en zit ook maar te wachten... heb helemaal geen voortekenen dat er wat aan zit t komen... blegh!
Hey meiden, Hier ook een flinke beroerde nacht...sliep pas rond half 5 en was rond 6uur alweer wakker!! Nog even kunnen rekken tot half 10!! Ja vandaag naar de vk en gaan ze kijken of ze kunnen strippen, vind het toch wel een btje spannend denk ik! @Migga...liet vanmorgen in ander topic weten dat ze vanmorgen haar slijmprop is verloren en wat weeën had!! Daarna heeft ze niks meer gepost dus hoop dat het toch nog spontaan is doorgezet! @andere meiden?? Hoe gaat het met jullie? Al babynieuws???
ik hoop voor jullie dat jullie baby's zich snel aandienen meiden! hier lag ik 16 uur na de bevalling weer in het ziekenhuis. Heb een baarmoederslijmvlies ontsteking. dit betekent hoge koorts met giga buikpijn. Lig nu aan het infuus met antibiotica en mag waarschijnlijk donderdag weer naar huis als ik dan 24 uur koortsvrij ben....
@ Leandrotje > wat balen zeg!! daar zit je nu natuurlijk helemaal niet op te wachten nu je kleine meisje er is! Hoop dat het snel beter met je gaat en dat je donderdag weer naar huis mag. @ Mary Kay > hier is het nog rustig. Slaap ook erg licht en vaak wakker.. overdag maar wat meer proberen te rusten. Qua temperatuur is het nu wel een stuk lekkerder buiten voor ons hoogzwangeren! Een ideaal temperatuurtje om te bevallen
ben er (gelukkig) nog lang niet op t punt van overtijd zijn en wachten maar vind het wel leuk jullie even te volgen.. spannend hoor!!! Veel succes dames!
Hallo meiden, Even niets laten horen, maar goed nieuws. Ik ben 5 juni om 00.28 bevallen van een prachtige zoon Luc. Op 4 juni om 19.00 uur schreef ik hier nog dat ik pijnlijke harde buiken had. Om 21.00 toch maar verloskundige laten komen: geen verandering met mijn onderzoek eerder die week, dus nog steeds 1 cm ontsluiting. Dat viel dus even tegen. Ze was weg om 21.30 en om 22.00 beginnen de weeen echt. Ineens om de 5 minuten heel heftig! Om 23.00 was de verloskundige er weer: 3 cm ontsluiting. Dus we konden naar het ziekenhuis. In ziekenhuis snel aan het infuus met antibiotica. Inmiddels heel heftige weeen, weinig pauze tussendoor. Iets na 00.00 uur blijk ik al 9 cm ontsluiting te hebben en ik mag al meepersen als ik persdrang voel. Nou die heb ik dus persen. Vervolgens daalde hartslag van baby heel snel onder de 60. Dus hij moest er direct uit. Knip gehad en vervolgens is hij gezond geboren, 5,5 uur nadat ik hier een bericht had geplaatst! Uiteindelijk bleek navelstreng 2x om zijn nek te zitten en er zat ook nog een knoop in. Dus het was wel even spannend. We moesten 24 uur ter observatie blijven en sinds gister zijn we weer lekker thuis. En het gaat super goed! Leandrotje ook gefeliciteerd met de geboorte van je kleintje! Balen dat je weer in het ziekenhuis ligt! Hoe staat het met de andere meiden?
@ Mama Anna > van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luc ! Ook al zo'n "turbo bevalling" dus. Was nog wel even spannend door die navelstreng, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen en kan het genieten van jullie kleine mannetje beginnen.
MamaAnna, gefeliciteerd met de geboorte van Luc, (leuke naam!!) Jee wel heftig dat met de navelstreng. Leandrotje, wat naar dat je in het ziekenhuis ligt. Heb je je meisje wel de hele dag bij je in de buurt? Stampertje en al gestript? Hoe voelt dat? Migga, ik denk dat jij lekker bezig bent of misschien ook al bevallen als ik al die turbobevallingen bij een tweede lees. Mama101, je slaapt ook al zo licht. Zodat zijn zodat we al weer een beetje aan de gebroken nachten wennen. Maar ik denk steeds ik moet nog bevallen ik heb energie nodig! Juffertje83, welkom op de wachtbank. Mijn tip doe nog zoveel mogelijk dan gaan de dagen nog een beetje vlug. Is dit je eerste kindje? Bij de vlos was alles goed, ons meisje heeft het nog naar haar zin in mijn buik. Maar ik heb vandaag voor het eerst echt harde buiken en af en toe een ongi kramp, dus er is iets gaande, maar dat kan ook het laatste stukje indalen zijn, want dat is ze ook nog steeds niet volledig. Ik ben benieuwd ben er zelf van overtuigd dat strippen donderdag niet nodig zal zijn.