Keizersnede bij (fors)overgewicht

Discussie in 'De bevalling' gestart door trotsemams, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi...
    Ik brand toch maar eens los met mijn vraag,ook al ben ik nog niet zwanger.
    Het zit nl zo: wij zouden graag nog een kindje willen.Ik heb zelf fors overgewicht.Ik weet dat ik een geplande keizersnede zal krijgen,mocht ik zwanger raken.
    Gyn heeft na de vorige bevalling het advies gegeven om om die reden wat aan mijn gewicht te doen.
    Daar ben ik hard voor aan het werk,maar ik vraag me af of ik ooit wel het ideale gewicht zal bereiken.

Ik ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die met (fors) overgewicht een keizersnede hebben gehad en hoe ze dat ervaren hebben?
    Heeft het overgewicht moeilijkheden gegeven? Wil graag alles weten :D

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hier overgewicht en 2 keer ks gehad maar geen problemen gehad hoor
    de 1ste keer was ik niet zo zwaar maar laatste keer wel en niks raars meegemaakt hoor hihi

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb bij de eerste een spoedks gehad, het is gewoon een groter risico als je te zwaar bent. Ik heb er wel een 'flapje' aan overgehouden, mijn vel hangt iets over het lidteken heen.

Ik zou zeggen, probeer nog zoveel mogelijk af te vallen, alle beetjes helpen.'

Succes en veel plezier met zwanger worden :D

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier ook overgewicht en 2x keizersnee (1x spoed, 1x gepland) en totaal geen problemen.

5. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb ook met overgewicht 2 keer een spoedks gehad. geen problemen gehad. alleen de genezing van litteken ging niet helemaal zoals het moest, maar dat had niks met overgewicht te maken. daar kunnen slanke dames ook last van krijgen

Deel Deze Pagina