ben 6maanden geleden bevallen en hij staat er bij nog steeds. Hij is ook nog net zo donker. Het enigste wat bij mij weg is gegaan zijn de haren op mijn buik die ik heel erg kreeg.
Ik heb de streep ook nog staan maar wordt steeds een stukje korter en minder bruin. Ik scrub zo nu en dan mijn buik. Straks met de zon erbij is hij helemaal weg hoop ik
hier ook nog hoor ,heb wel het idee dat het wat vager wordt ,vind het wel mooi nog herinnerd mij aan die tijd dat ze in mijn buik zat ...
Hier staat-ie ook nog. Hoewel hij nu begint te vervagen. Misschien komt het precies uit: 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwanger en is hij dus volgende maand weg
Hmm, van mij word je denk ik niet vrolijk, want ik heb 'm ook nog steeds. Hetzij een heel stuk lichter, maar het zit er nog wel. Het is niet super opvallend, maar van mij mag ie nu zo onderhand wel helemaal vervagen...
Dat vraag ik me ook af .... ik moet er niet aan denken Ik ben er trots op dat er een kind in mijn buik zat, maar die streep mag wel weg nu
Ik heb ook nog een donkere streep staan, en ook mijn navel is helemaal bruin, vraag me ook af wanneer deze weggaat. Kan het zijn dat hij blijft, of kan dat niet?
ik had geen zwangerschapsstreep ik had veel haar op me buik(heb ik nog zou ook wel willen weten wanneer dat weggaat) maar heel erg raar toen ik bevallen ben kwam de zwangerschapssptreep op me buik:S dus ik noem het maar bevallingsstreep haha ik loop nu dus rond met een streep op me buik wie heeft dit ook?
Whehe, ik ook niet Ik ben nu ook bang dat als het straks zomer wordt (en de streep er nog is), dat hij donkerder wordt als je de zon in gaat...
hey, ik heb mijn streep ook nog hoor, helaas ik heb begrepen dat het wel even kan duren voordat hij echt weg is mijn zus is bijna 2 jaar geleden bevallen en heeft nu nog steeds een bruine navel. maar ik hoop toch echt wel dat hij eerder weg zal zijn gr eefje
Bij mijn eerste was de streep na zo'n 9 maanden weg. Bij mijn tweede is de streep wel wat vervaagd, maar niet helemaal weg gegaan tot ik na 1 jaar en 3 maanden weer zwanger raakte. Nu is de streep nog steeds heel donker 7 weken na de bevalling en ik verwacht dat hij er nog heel lang zal zitten.