Ik heb hier een lijstje gevonden: De Meerling Uitzetlijst Even googlen op meerling uitzetlijst en je komt er wel.
Dit komt dus totaal niet overeen met de lijst die ik gekregen heb van mijn kraamzorgorganisatie. http://www.naviva.nl/cms/FCKeditor/cstmFiles/wwwnavivanl/advieslijst%20tweelingen%202012.pdf Dit is wat mij wordt aanbevolen.
Haal niet te veel haha, dat heb ik namelijk gedaan... Wat wil je precies weten? Je hoeft echt niet alles dubbel...ik heb bijvoorbeeld 6x beddengoed. 1 in de was, 1 op bed en 1 in de kast, en dat x2 is 6. Hydrofielluiers had ik wel dubbel, die gaan echt snel. Kruiken had ik ook dubbel. En uiteraard 2 bedjes 2 maxi cosi's etc.
Nog een tip: neem twee verschillende kleuren flesjes Je hebt inderdaad echt niet van alles dubbel nodig, hoewel ik me vaak niet kon inhouden... Beddengoed, hydrofielen, rompers en spuuglappen gaan hard, dus daar zou ik wat extra van nemen. Ik heb de laatste drie alles wit: die was doe je waarschijnlijk vaak zat en kan lekker heet.
INd hydrofiels gaan er met 2 snel doorheen net zo als de spuugdoeken. JA en verder kijk ik kan niet in iemands prtomonee kijken kijken Hier slapen de heren al 5,5 maand met zijn 2 in 1 bed gaat nu krap worden dus stapelbed laten maken. @ wippers erg handig Kleding heb ik wel wat extra maar nie zo giga veel. Flessen heb ik er 4 geef namelijk bv. En dingen zoals luir emmer badje aankleedkussen borstel enz neem er daar 1 van zou ik zeggen Thermometer heb ik er daar in tegen wel 2 ivm hygiene Badcapes zijn in het begin ook erg handig dus die heb ik ook dubbel 4 ipv 2 PRaktijk gaat dadelijk uitwijzen wat voor jouw fijn werkt. IK vind bepaalde dingenhandig maar dat wil niet zeggen dat jij dat zo vind. Mocht je meer vragen hebben of meer willen weten roept en ik geef antwoord.