Vandaag weer 5 dagen over tijd van de tweede Bij de eerste 12 dagen over tijd( de verloskundige had toen thuis de vliezen doorgeprikt en de weeën begonnen meteen) Ik had toen ook al 2 cm ontsluiting. Nu is de bmm wel volledig verweekt maar nog niks geen ontsluiting! Wel al weken last van harde buiken. Strippen is dus ook niet mogelijk!! Morgen moet ik naar het ziekenhuis en ben bang dat alles dan hartstikke medisch wordt. ( bij de eerste ook thuis bevallen) Ik denk niet dat deze baby ooit nog komt, ben zo gefrustreerd!
Oooh herken dat zinnetje zo vreselijk goed. Na een week overtijd dacht ik; weet je laat ook maar, ik hoef al geen 2e kind meer... Haha zo opstandig werd ik van dat wachten. Mijn eerste kwam met 38 weken al, dus ik vond bijna 42 weken echt drama. Maar gelukkig kwam hij toch nog. Wel hartstikke medisch, zoals jij het noemt, maar whatever, paar uur later waren we weer thuis!
Heb ik 3 keer gedacht, 2 keer stond de inleiding ook al gepland, maar toch 3 keer geheel onverwachts in mijn beleving spontaan bevallen ... Die beruchte laatste loodjes... Succes, hopelijk komt beebje snel!
Succes, en juist wanneer je t niet verwacht Vk wilde pas strippen met 41 wkn... Zucht grr nouhja Maar met 40+6 spontaan begonnen, dus kop op!! Maar snap je je leeft toe naar die datum en als baby er dan niet komt nog is dat frustrerend
Jaa heel herkenbaar, dat gevoel van er zou een baby komen en dat is niet gebeurd. Hier uiteindelijk met 41 weken en dan ben je het wachten ook weer zo vergeten
Haha. Herkenbaar! Ik dacht: grote baby. Zwangerschapssuiker. Die komt wel eerder. Maar ze zit er nog steeds en als ik de gyn moet geloven is er behalve dat de baarmoedermond verstreken is nog geen spoor van haar komst. En dat maakt dat ze ook nog niet concreet denken aan strippen of inleiden.
Zo herkenbaar. Hele zwangerschap het gevoel gehad dat de kleine vroeg zou komen, zo rond de 38 weken. Inmiddels 40+5 en het gevoel dat de kleine nooit uit zichzelf wil gaan komen. Verloskundige wil pas vanaf 41 weken proberen te strippen maar heb zelf zo het voorgevoel dat de kleine blijft zitten en dat ik met 42 weken ingeleid moet worden. En dat is juist iets wat ik totaal niet wil en zie zitten.. Heb er helaas verder weinig over te zeggen.. Wachten duurt zo lang!
Dit had ik kunnen schrijven. Precies hetzelfde hier. Geen idee waarom maar vanaf het begin af aan het gevoel gehad dat ie wat eerder zou komen.. Nooit had ik verwacht dat ik de 40 weken zou halen... Nu (pas) 1 dag overtijd maar ben er zo klaar mee. Wil ons ventje vasthouden, ontmoeten, van m'n buik af.. Iedere ochtend als ik wakker word ben ik teleurgesteld, want er is weer niks gebeurt/begonnen vannacht.. Haha! Ff volhouden nog meiden!
Nou succes dan. Haha. Ik word er moe van. Weer niks vannacht. En het rommelde zo, slijmprop verloren. Ah ja hij komt wel maar tis gewoon echt tijd nu!!
Vervelend hè, elke keer de teleurstelling smorgens dat het niet begonnen is terwijl de voortekenen er wel waren . Succes nog, even volhouden en dan mogen wij ook onze kleine vast houden.
Hier ook... Gisterochtend (deel vd) slijmprop verloren, en al 2 weken regelmatig voorweeen... Maar verder.. Blijft ons mannetje nog lekker rustig zitten
Heel herkenbaar allemaal! Ik ben zelf pas 39 + 4, maar omdat ik al dagen slijm verlies (de slijmprop er ook al uit is) en voorweeen heb zit ik echt te wachten. Ook ben ik al twee keer gestript (heb al 1 cm ontsluiting en verweekte bmm). Nu probeer ik het maar los te laten, want het wordt steeds frustrerender. Bij mijn eerste was ik bijna twee weken over tijd, maar toen waren er ook helemaal geen voortekenen, ineens werd ik wakker met flinke buikpijn en vers bloed- en slijmverlies.
Hier is afgelopen vrijdag onze dochter geboren! Met precies 41 weken! Ze is 4100 gram! Succes met de laatste loodjes
Wat een leuke topic naam Ik ben bevallen van mijn zoon met 41 weken. En dat terwijl ik de hele zs bang was dat hij te vroeg geboren zou worden. Ook totaal zonder aankondiging geboren. Ik ging 3 uur snachts slapen. 5 uur wakker van weeen (echt een moment van nu niet! laat me slapen!). 9.55 was hij er al xd Het kan ineens echt heel snel gaan